Több ezer fővel bővült az ALDI
A diszkontlánc „Rajongunk a méhecskékért” kampánya a méhek védelmére hívja fel a figyelmet, amelynek első lépéseként az ALDI egy több ezer méhecskét befogadó méhecskeházat épített.
Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. a méhecskék védelméért száll harcba: a „Rajongunk a méhecskékért” nevet viselő kampány célja, hogy felhívja a figyelmet a méhek hasznosságára, védelmük fontosságára.
Alma, eper, sárgabarack, szilva, cseresznye, uborka, káposzta, zöldfűszerek, tök, hagyma, spárga és mandula – csak néhány azok közül a nélkülözhetetlen élelmiszerek közül, amelyeket mind a méheknek köszönhetünk. Kevesen tudják, hogy élelmiszereink körülbelül egyharmada ezek nélkül a szorgos állatok nélkül nem létezne, akik a környezetre ártalmas növényvédő szerek, a hiányzó élőhelyek és a nem elegendő táplálék miatt nagy veszélyben vannak. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. célul tűzte ki maga elé, hogy „szárnyai alá” veszi a méheket és „Rajongunk a méhecskékért” kampánya segítségével felhívja a figyelmet a méhek hasznosságára, védelmük fontosságára.
„Az ALDI Magyarország alapvető értéke az egyszerűség és a felelősség. Nemcsak vásárlóinkért, üzleti partnereinkért, munkatársainkért, hanem a társadalomért és környezetünkért is felelősséget vállalunk. Szükségünk van a méhekre, a méheknek pedig a mi segítségünkre, hiszen pusztulások komoly problémává válhat. Éppen ezért gyümölcseinket és zöldségeinket szigorú ellenőrzés alá vetjük, egyre több bioterméket kínálunk áruházainkban és elindítottuk „Rajongunk a méhecskékért” elnevezésű programunkat is, amelynek első lépéseként méhecskeházat építettünk” – mondta Székács Tibor, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója.
Az ALDI biatorbágyi központjában felépült többkaptáras méhecskeház öt méhcsaládnak ad otthont, akiknek gondozását egy profi méhész segíti. A kezdeményezés célja nem a méztermelés, hanem a megfelelő környezet biztosítása a házban lakó öt méhcsaládnak és az új nemzedékeknek, valamint a vásárlók és üzleti partnerek figyelmének felhívása a méhek védelmére és a rájuk leselkedő veszélyekre.
A kampány során a diszkontlánc méhbarát termékeket kínál áruházaiban, a gyermekek számára rajzpályázatot hirdet és folyamatosan növeli az üzleteiben megvásárolható biotermékek számát.
Kapcsolódó cikkeink
Kampány az önazonosságért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Coca-Cola és a Star Wars egyesíti erejét, és elhozza a galaxis legkedveltebb ikonjait: A rajongók 17 új karakterdizájnt gyűjthetnek össze a Coca-Cola termékeinek megvásárlásával
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az ALDI-áruházakban vezeti be a Red Bull új termékét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Lezárult az Eisberg lengyelországi gyárának felvásárlása is
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Premierrel tesztel a Tesco – új márkát hozott Magyarországra a brit lánc
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Csődbe ment a Play: újabb izlandi fapados bukott el
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >