Több ezer fővel bővült az ALDI
A diszkontlánc „Rajongunk a méhecskékért” kampánya a méhek védelmére hívja fel a figyelmet, amelynek első lépéseként az ALDI egy több ezer méhecskét befogadó méhecskeházat épített.
Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. a méhecskék védelméért száll harcba: a „Rajongunk a méhecskékért” nevet viselő kampány célja, hogy felhívja a figyelmet a méhek hasznosságára, védelmük fontosságára.
Alma, eper, sárgabarack, szilva, cseresznye, uborka, káposzta, zöldfűszerek, tök, hagyma, spárga és mandula – csak néhány azok közül a nélkülözhetetlen élelmiszerek közül, amelyeket mind a méheknek köszönhetünk. Kevesen tudják, hogy élelmiszereink körülbelül egyharmada ezek nélkül a szorgos állatok nélkül nem létezne, akik a környezetre ártalmas növényvédő szerek, a hiányzó élőhelyek és a nem elegendő táplálék miatt nagy veszélyben vannak. Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. célul tűzte ki maga elé, hogy „szárnyai alá” veszi a méheket és „Rajongunk a méhecskékért” kampánya segítségével felhívja a figyelmet a méhek hasznosságára, védelmük fontosságára.
„Az ALDI Magyarország alapvető értéke az egyszerűség és a felelősség. Nemcsak vásárlóinkért, üzleti partnereinkért, munkatársainkért, hanem a társadalomért és környezetünkért is felelősséget vállalunk. Szükségünk van a méhekre, a méheknek pedig a mi segítségünkre, hiszen pusztulások komoly problémává válhat. Éppen ezért gyümölcseinket és zöldségeinket szigorú ellenőrzés alá vetjük, egyre több bioterméket kínálunk áruházainkban és elindítottuk „Rajongunk a méhecskékért” elnevezésű programunkat is, amelynek első lépéseként méhecskeházat építettünk” – mondta Székács Tibor, az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója.
Az ALDI biatorbágyi központjában felépült többkaptáras méhecskeház öt méhcsaládnak ad otthont, akiknek gondozását egy profi méhész segíti. A kezdeményezés célja nem a méztermelés, hanem a megfelelő környezet biztosítása a házban lakó öt méhcsaládnak és az új nemzedékeknek, valamint a vásárlók és üzleti partnerek figyelmének felhívása a méhek védelmére és a rájuk leselkedő veszélyekre.
A kampány során a diszkontlánc méhbarát termékeket kínál áruházaiban, a gyermekek számára rajzpályázatot hirdet és folyamatosan növeli az üzleteiben megvásárolható biotermékek számát.
Kapcsolódó cikkeink
Glutént tartalmazhat: proteinszeletet hívott vissza az Aldi Magyarországon
Az Aldi Magyarország visszahívott egy népszerű proteinszeletet, miután kiderült, hogy…
Tovább olvasom >Húsvéti defláció: 7,5%-kal olcsóbb a húsvéti menü az ALDI-ban
Húsvét közeledtével az ünnepi asztal lenépszerűbb termékeinek árát csökkenti az…
Tovább olvasom >Radikális árcsökkenés az ALDI-nál
Az ALDI Magyarország jelentős árcsökkentést hajt végre húsvét előtt. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >