Tizennégy projektet támogat a PepsiCo globális mezőgazdasági akcelerátor programjának második fordulójában
Folytatódik a PepsiCo globális mezőgazdasági akcelerátor programja, a Positive Agriculture Outcomes (PAO) Fund (Pozitív Mezőgazdasági Eredmények Alap), amely 11 ország 14 üzleti projektjének nyújt finanszírozást a mezőgazdaság előtt álló legnehezebben megoldható kihívások megoldására.
A 2021 augusztusában indított Alap a PepsiCo piaci csoportjainak nyújt társbefektetést a változatos és innovatív „pozitív mezőgazdasági” projektek felgyorsítása céljából.
A vállalat pep+ (PepsiCo Positive) programjának egyik pilléreként a Pozitív Mezőgazdaság abban segít, hogy a PepsiCo termény- és alapanyag-beszerzéseivel katalizálhassa a regeneratív mezőgazdaságot és megerősíthesse a termelőközösségeket világszerte.
A befektetések célja olyan innovatív technológiák és megközelítések fejlesztési ütemének fokozása, amelyek segíthetik a regeneratív mezőgazdasági gyakorlatok alkalmazásának széles körben történő elterjedését.
A PepsiCo szándéka, hogy 2030-ig a regeneratív gazdálkodási gyakorlatokat 7 millió hektárnyi mezőgazdasági területre terjessze ki, mezőgazdasági ellátási láncában több mint 250.000 ember megélhetését növelje, és az általa felhasznált legfontosabb hozzávalókat, alapanyagokat 100%-ban fenntartható módon szerezze be.
Kapcsolódó cikkeink
A PepsiCo a Sabra és az Obela kizárólagos tulajdonosává válik
A PepsiCo bejelentette, hogy teljes egészében megszerzi a Sabra Dipping…
Tovább olvasom >Vidéki vendéglátóhelyek támogatása
Szeptember elején véget ért a Magyarország Kormánya által a vidéki…
Tovább olvasom >Több mint 100 millió forint értékű adománnyal támogatja a Lidl a Heim Pál Gyermekkórházat
Hazánk piacvezető kiskereskedelmi áruházlánca meghosszabbította öt éve tartó támogatói együttműködését…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >