Tízből négy fogyasztó vásárolna precíziós fermentálással készült élelmiszert
Nyitottak a fogyasztók a precíziós fermentációval készült élelmiszerekre – derült ki a Hartman Group által a Cargill-lel és a Perfect Day-jel közösen készített tanulmányból.
Még akkor is, ha a felnőttek nem ismerik a precíziós fermentálást, és nem látnak leírást arról, hogy az pontosan mit jelent, 41% vásárolna ilyen módszerrel készült terméket. E szándék valószínűsége 80%-ra nő azon felnőttek körében, akik ismerik a technológiát, és leírást is látnak arról a termék csomagolásán.
A fogyasztók némiképp fontosabbnak találják a precíziós fermentálással készült termékek biztonságosságát azzal szemben, hogy jó-e az ízük. Ötből három fogyasztó a biztonságot tartja a legfontosabbnak. Azonban az íz is fontos: 52% nyilatkozott úgy, hogy a precíziós fermentálással készült termékeknek kiváló ízűnek kellene lenniük ahhoz, hogy rendszeresen fogyasszák őket.
Számos vállalat használ precíziós fermentációt olyan összetevők előállítására, amelyek most kezdenek piacra kerülni. Más tanulmányok szerint a fogyasztók hajlandóak e technológiával készült élelmiszereket fogyasztani, ha többet tudnak arról, hogy pontosan mi is az és miért alkalmazzák.
Kapcsolódó cikkeink
Európában a határon átnyúló értékesítés 69%-a a piacterekről származik
A 2023/2024-es pénzügyi évben az határokon átnyúló online piac Európában…
Tovább olvasom >Partnerekkel növelné a precíziós fermentáció alkalmazásának mértékét a francia Danone
Az Activia márka tulajdonosa azt reméli, hogy a most bejelentett…
Tovább olvasom >A fenntarthatóbb élelmiszerek és italok vásárlása negyedével csökkentheti az üvegházhatásúgáz-kibocsátást
A környezeti szempontból fenntarthatóbb élelmiszerek és italok vásárlása több mint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >