Tízből négy fogyasztó vásárolna precíziós fermentálással készült élelmiszert
Nyitottak a fogyasztók a precíziós fermentációval készült élelmiszerekre – derült ki a Hartman Group által a Cargill-lel és a Perfect Day-jel közösen készített tanulmányból.
Még akkor is, ha a felnőttek nem ismerik a precíziós fermentálást, és nem látnak leírást arról, hogy az pontosan mit jelent, 41% vásárolna ilyen módszerrel készült terméket. E szándék valószínűsége 80%-ra nő azon felnőttek körében, akik ismerik a technológiát, és leírást is látnak arról a termék csomagolásán.
A fogyasztók némiképp fontosabbnak találják a precíziós fermentálással készült termékek biztonságosságát azzal szemben, hogy jó-e az ízük. Ötből három fogyasztó a biztonságot tartja a legfontosabbnak. Azonban az íz is fontos: 52% nyilatkozott úgy, hogy a precíziós fermentálással készült termékeknek kiváló ízűnek kellene lenniük ahhoz, hogy rendszeresen fogyasszák őket.
Számos vállalat használ precíziós fermentációt olyan összetevők előállítására, amelyek most kezdenek piacra kerülni. Más tanulmányok szerint a fogyasztók hajlandóak e technológiával készült élelmiszereket fogyasztani, ha többet tudnak arról, hogy pontosan mi is az és miért alkalmazzák.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Európában a határon átnyúló értékesítés 69%-a a piacterekről származik
A 2023/2024-es pénzügyi évben az határokon átnyúló online piac Európában…
Tovább olvasom >Partnerekkel növelné a precíziós fermentáció alkalmazásának mértékét a francia Danone
Az Activia márka tulajdonosa azt reméli, hogy a most bejelentett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >