Tíz százalékkal nőtt a dm Kft. forgalma
Tíz százalékkal, 277 millió euróról 302 millió euróra nőtt a dm Kft. magyarországi forgalma a 2016/17-es gazdasági évben – tájékoztatta a cég közleményben csütörtökön az MTI-t.
A tájékoztatás szerint a konszern összes forgalma 10 milliárd euró volt az elmúlt gazdasági évben, amely a tavalyihoz képest 5,7 százalékos emelkedést jelent. Ezen belül ugyanebben az időszakban az osztrák anyavállalathoz tartozó társországokban, így Magyarországon, Csehországban, Szlovákiában, Szlovéniában, Horvátországban, Szerbiában, Bosznia-Hercegovinában, Romániában, Bulgáriában és Macedóniában 8,62 százalékkal 2,4 milliárd euróra nőtt a forgalom.
Kiemelték, hogy dm csoportnak 3464 üzlete van. Az elmúlt üzleti év végén Magyarországon 259 drogériát üzemeltetett, amelyből idén 44 boltot újítottak fel vagy bővítettek, 6 új üzletet nyitottak, és kettőt zártak be. Az üzletek modernizálása a jövő gazdasági évben is folytatódik, és 11 új drogéria nyitását tervezi a dm.
A cégcsoportnak ugyanebben az időszakban több, mint 59 ezer alkalmazottja volt, ebből 2810-re nőtt a Magyarországon foglalkoztatottak száma, amely egy évvel korábban 2429 volt.
Közölték azt is, hogy májusban megépült a dm központja Olaszországban, és a cég expanziós terjeszkedése 6 észak-olasz régióban 2018 első felére várható. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Az árakba, a technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba invesztált a dm
A drogéria forgalma 17%-kal nőtt az elmúlt gazdasági évben A…
Tovább olvasom >Patikán innen és túl
A vény nélküli gyógyhatású készítmények és étrend-kiegészítők piaca az utóbbi…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >