Tíz százalékkal nőtt az ajándékutalványok értéke
Az idén sok cég bátrabban bánik az év végi jutalmakkal, és a tavalyinál átlagosan 10 százalékkal magasabb összegben ad ajándékutalványt dolgozóinak – állapítja meg a Sodexo Pass, Magyarország piacvezető utalványforgalmazója.
Az év végi jutalmazás egyik kedvelt formája az ajándékutalvány, amely a jelenlegi jogszabályok szerint évente három alkalommal a minimálbér 10 százalékáig, azaz idén 7150 forintig még adó- és járulékmentesen adható.
A magasabb juttatási összeg mellett az idén 8 százalékkal több cég döntött úgy, hogy ezt a juttatási formát választja. A növekedést az adómentesség megszűnése is eredményezhette, hiszen az idén még adómentes ajándékutalványt jövőre 97,89 százalékos adóteher sújtja.
Az átlagnál magasabb arányú a változás a 100-500 főt foglalkoztató cégek körében, ahol december elejéig majd 20 százalékkal több utalvány fogyott a tavalyi évhez képest. A kisebb létszámú cégeknél csupán 2,6 százalékos ez a növekedés. Az 500 főnél is magasabb létszámú cégeknél a juttatás értékében a növekedés csupán 2,8 százalék – közli az MTI.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ízvarázslás
A Nendo dizájnstúdió olyan poharat készített Japán legrégebbi sörmárkája, a…
Tovább olvasom >Sör felsőfokon
A BGE Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar magyar sörkultúráról szóló…
Tovább olvasom >Hóna alatt konyhapultjával… – A nap videója
Íme egy profi eszköz főzni tudók kempingezéséhez: a ComplEAT a…
Tovább olvasom >