Reklámok és sportesemények
Kiéhezve várják a sportrajongó fogyasztók a sporteseményeket 2021-ben. Az amerikai futball egyre népszerűbb, így a február 7-i Super Bowl nem csak az amerikaiak millióit vonzza. A Cheetos és a Pepsi is készül a nagy eseményre.
2020 sok szempontból fájdalmas volt. A sportolók, drukkerek és szponzorok számára is húsbavágóan hiányoztak a várva várt sportesemények, rangadók, bajnokságok, az Olimpiáról nem is beszélve. 2021-ben ezért, ha korlátok közé szorítva is, ha csak a képernyőn követve, de minden sportesemény felértékelődik, nézőknek és márkáknak egyaránt fontos.
A Super Bowl a fő amerikaifutball-bajnokság, az NFL döntője. Az USA-ban szinte nemzeti ünnepnek számít az esemény, milliók követik. Idén, az 55. Super Bowlt a floridai Tampában rendezik meg február 7-én vasárnap.
A Cheetos rejtély
A PepsiCo’s Frito-Lay tavaly jelent meg először a Super Bowl hirdetők között a Cheetos márkával. A Cheetos Popcorn bevezetését támogatták nagyszabású megjelenéssel. Idén újra egy termékújdonsággal szerepelnek, a Cheetos Crunch Pop Mix, a ropogós és pattogatott kukorica keveréket tartalmazó snackket mutatják be.
A reklámban a színész Ashton Kutcher megdöbbenten vesz át egy titkos borítékot, amiben fekete-fehér fényképeket és egy üres Cheetos Crunch Pop Mix zacskót is talál. A videó a Super Bowl dátumának bemutatásával zárul, utalva arra, hogy a rejtély megoldása ott várható.
A kreatívot olyan kutatások inspirálták, amelyek szerint az amerikaiak mintegy fele (48%) elismeri, hogy nassolnivalót lopott barátoktól, rokonoktól, a Frito-Lay Snack Index felmérése szerint. A megkérdezettek 25%-a azt is bevallotta, hogy ezt be rendszeresen teszi.
A Frito-Lay még egy Doritos portfólió-kampánnyal is csatlakozik a Super Bowl-hoz.
Pepsi Halftime
Az anyavállalat PepsiCo a Mtn Dew szénsavas üdítő hirdetéssel is megjelenik a Super Bowlon. Közben a Pepsi márka idén a The Weeknd énekest felvonultató félidei műsor névadó szponzora. A márka először indított kampányt az élő koncert népszerűsítésére egy multicsatornás aktiválással, amely a múlt héten kezdődött. Létrehoztak egy különleges weboldalt, a PepsiHalftime.com-ot, amely kulisszatitkokkal ellátott videókat és kibővített valóság (AR) élményt nyújt az Instagramon.
A weboldalon és a Pepsi speciálisan megjelölt dobozain található QR-kódokat okostelefon-kamerával beolvasva fotómegosztó alkalmazás és az Instagramon AR (iterjesztett valóság) élmény található. A kampányelemek instore promóciókban, displayeken is megjelennek és a digitális aktiválásban is jelentős szerepet kapnak.
Kapcsolódó cikkeink
EU-USA vámháború: a vám rossz a cégeknek, még rosszabbak a fogyasztóknak
Az Európai Bizottság elnöke, Ursula von der Leyen sajnálatát fejezte…
Tovább olvasom >Tojáshiány az Egyesült Államokban: Korlátozásokat vezettek be a nagyobb kiskereskedelmi láncok
Az Egyesült Államokban egyre nagyobb problémát okoz a madárinfluenza-járvány, amely…
Tovább olvasom >A világgazdaság nyugati és keleti blokkra szakadása rengeteg veszéllyel jár
A világgazdaság nyugati és keleti blokkra szakadása olyan méretű károkat…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >