Reklámok és sportesemények
Kiéhezve várják a sportrajongó fogyasztók a sporteseményeket 2021-ben. Az amerikai futball egyre népszerűbb, így a február 7-i Super Bowl nem csak az amerikaiak millióit vonzza. A Cheetos és a Pepsi is készül a nagy eseményre.
2020 sok szempontból fájdalmas volt. A sportolók, drukkerek és szponzorok számára is húsbavágóan hiányoztak a várva várt sportesemények, rangadók, bajnokságok, az Olimpiáról nem is beszélve. 2021-ben ezért, ha korlátok közé szorítva is, ha csak a képernyőn követve, de minden sportesemény felértékelődik, nézőknek és márkáknak egyaránt fontos.
A Super Bowl a fő amerikaifutball-bajnokság, az NFL döntője. Az USA-ban szinte nemzeti ünnepnek számít az esemény, milliók követik. Idén, az 55. Super Bowlt a floridai Tampában rendezik meg február 7-én vasárnap.
A Cheetos rejtély
A PepsiCo’s Frito-Lay tavaly jelent meg először a Super Bowl hirdetők között a Cheetos márkával. A Cheetos Popcorn bevezetését támogatták nagyszabású megjelenéssel. Idén újra egy termékújdonsággal szerepelnek, a Cheetos Crunch Pop Mix, a ropogós és pattogatott kukorica keveréket tartalmazó snackket mutatják be.
A reklámban a színész Ashton Kutcher megdöbbenten vesz át egy titkos borítékot, amiben fekete-fehér fényképeket és egy üres Cheetos Crunch Pop Mix zacskót is talál. A videó a Super Bowl dátumának bemutatásával zárul, utalva arra, hogy a rejtély megoldása ott várható.
A kreatívot olyan kutatások inspirálták, amelyek szerint az amerikaiak mintegy fele (48%) elismeri, hogy nassolnivalót lopott barátoktól, rokonoktól, a Frito-Lay Snack Index felmérése szerint. A megkérdezettek 25%-a azt is bevallotta, hogy ezt be rendszeresen teszi.
A Frito-Lay még egy Doritos portfólió-kampánnyal is csatlakozik a Super Bowl-hoz.
Pepsi Halftime
Az anyavállalat PepsiCo a Mtn Dew szénsavas üdítő hirdetéssel is megjelenik a Super Bowlon. Közben a Pepsi márka idén a The Weeknd énekest felvonultató félidei műsor névadó szponzora. A márka először indított kampányt az élő koncert népszerűsítésére egy multicsatornás aktiválással, amely a múlt héten kezdődött. Létrehoztak egy különleges weboldalt, a PepsiHalftime.com-ot, amely kulisszatitkokkal ellátott videókat és kibővített valóság (AR) élményt nyújt az Instagramon.
A weboldalon és a Pepsi speciálisan megjelölt dobozain található QR-kódokat okostelefon-kamerával beolvasva fotómegosztó alkalmazás és az Instagramon AR (iterjesztett valóság) élmény található. A kampányelemek instore promóciókban, displayeken is megjelennek és a digitális aktiválásban is jelentős szerepet kapnak.
Kapcsolódó cikkeink
Az Egyesült Államokban a vártnál nagyobb mértékben nőttek a termelői árak júniusban
Az elemzők által vártnál nagyobb mértékben emelkedett az amerikai termelőiár-index…
Tovább olvasom >Már szinte csak akciós élelmiszereket vesznek az amerikaiak
Az amerikai fogyasztók számára a gazdasági helyzet egyre több kihívást…
Tovább olvasom >Egyszerűsíti az Albertsons a TV-reklámozást
Az élelmiszerkereskedő új Collective TV részlege a hirdetőknek kínál segítséget…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >