Timberland: öt év alatt 50 millió elültetett fa
2025-ig 50 millió fát ültet el a Timberland világszerte. A cég 2001 óta több, mint 10 millió fát ültetett.
Elindította valaha látott legnagyobb globális kampányát a Timberland. A Nature Needs Heroes arra szólítja fel a vásárlókat, hogy csatlakozzanak a mozgalomhoz azáltal, hogy kis tetteket hajtanak végre egy egészségesebb bolygóért.
A kampány 12 ökohőst ünnepel, akik sokat tettek közösségükben a környezet védelméért. A brand gobális közösségekbe is bekapcsolódik, arra ösztönözve azokat, hogy faültetések és zöldítő tevékenyégek segítségével legyenek ők is a természet hősei.
Kapcsolódó cikkeink
Megújul a Cappy italválasztéka és csomagolása
A Cappy, a fogyasztásra kész gyümölcslé márka új ízvilágot, továbbfejlesztett…
Tovább olvasom >This is Redy – Menstruációs bugyi
Kétmilliós kezdőtőkével indultak, de már a harmadik hónapban látták, hogy…
Tovább olvasom >Töltsük együtt! – Üzeni a Soproni új kampányfilmjében
A Soproni legújabb reklámfilmjében az együtt töltött idő öröme és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mentorprogramot indít a nemzetközi piacokat meghódítani vágyó magyar e-kereskedők számára a Digitális Kereskedelmi Szövetség
Több, mint százezer euró összértékű, cégekre szabott, egyedülálló szakmai programmal…
Tovább olvasom >Átadták az Év Menedzsere díjakat
Noszek Péter, Heiszler Gabriella, Czakó Borbála, Jaksity György, Birmacher Barnabás,…
Tovább olvasom >Minden eddiginél nagyobb AMC megjelenés az amszterdami PLMA kiállításon
Az Agrármarketing Centrum (AMC) által szervezett kiállítási megjelenések között évek…
Tovább olvasom >