Timberland: öt év alatt 50 millió elültetett fa
2025-ig 50 millió fát ültet el a Timberland világszerte. A cég 2001 óta több, mint 10 millió fát ültetett.
Elindította valaha látott legnagyobb globális kampányát a Timberland. A Nature Needs Heroes arra szólítja fel a vásárlókat, hogy csatlakozzanak a mozgalomhoz azáltal, hogy kis tetteket hajtanak végre egy egészségesebb bolygóért.
A kampány 12 ökohőst ünnepel, akik sokat tettek közösségükben a környezet védelméért. A brand gobális közösségekbe is bekapcsolódik, arra ösztönözve azokat, hogy faültetések és zöldítő tevékenyégek segítségével legyenek ők is a természet hősei.
Kapcsolódó cikkeink
„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >