Timberland: öt év alatt 50 millió elültetett fa
2025-ig 50 millió fát ültet el a Timberland világszerte. A cég 2001 óta több, mint 10 millió fát ültetett.
Elindította valaha látott legnagyobb globális kampányát a Timberland. A Nature Needs Heroes arra szólítja fel a vásárlókat, hogy csatlakozzanak a mozgalomhoz azáltal, hogy kis tetteket hajtanak végre egy egészségesebb bolygóért.
A kampány 12 ökohőst ünnepel, akik sokat tettek közösségükben a környezet védelméért. A brand gobális közösségekbe is bekapcsolódik, arra ösztönözve azokat, hogy faültetések és zöldítő tevékenyégek segítségével legyenek ők is a természet hősei.
Kapcsolódó cikkeink
A Finlandia vodka a következő generációhoz szól új kampányával
A Finlandia vodka prémium italmárka új globális kampányt mutat be,…
Tovább olvasom >Az offline találkozásokért indított kampányt a Heineken
A felnőttek több mint fele érzi úgy, hogy túlterheli a…
Tovább olvasom >Pisztáciás offenzívát indít a Carrefour Polska
Jelentősen bővíti pisztáciás termékkínálatát a Carrefour Polska, több mint 100…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csökken a kereskedelem jövedelmezősége – érdemi forrásokat nyit meg a kormány
Május 28-án tartották a Laurel Számítástechnikai Kft. sorrendben 12. Retail…
Tovább olvasom >5500 szépségrajongóval telt meg az MVM Dome
Minden korábbinál nagyobb érdeklődés mellett zajlott le május 23–24. között…
Tovább olvasom >Sikerrel zárult a III. REL Szervezők Napja
Magyarország élen jár a rövid ellátási láncok támogatásában – hangzott…
Tovább olvasom >