Timberland: öt év alatt 50 millió elültetett fa
2025-ig 50 millió fát ültet el a Timberland világszerte. A cég 2001 óta több, mint 10 millió fát ültetett.
Elindította valaha látott legnagyobb globális kampányát a Timberland. A Nature Needs Heroes arra szólítja fel a vásárlókat, hogy csatlakozzanak a mozgalomhoz azáltal, hogy kis tetteket hajtanak végre egy egészségesebb bolygóért.
A kampány 12 ökohőst ünnepel, akik sokat tettek közösségükben a környezet védelméért. A brand gobális közösségekbe is bekapcsolódik, arra ösztönözve azokat, hogy faültetések és zöldítő tevékenyégek segítségével legyenek ők is a természet hősei.
Kapcsolódó cikkeink
Lépj be a MyMeki® UNIVERZUMBA!
A hazai McDonald’s 2024-től kommunikációs szinten is kiemelt figyelmet szentel…
Tovább olvasom >Az “énidő” fontosságára hívja fel a figyelmet a foodora
A folyamatos digitális készenlét és a mindennapi munkahelyi és magánéleti…
Tovább olvasom >Eke Angéla Alvószínháza egy estére az IKEA-ba költözött
Az IKEA új kampányának részeként egy különleges színházi élmény várta…
Tovább olvasom >További cikkeink
TECHXPO 2024: Hamarosan startol Közép-Európa legnagyobb tech csúcstalálkozója
Első alkalommal, de hagyományteremtő céllal rendezik meg idén a TECHXPO…
Tovább olvasom >Lezajlott a NÉGYOSZ munkakonferenciája – Új párbeszéd indult a növényi alapú táplálkozásról
A NÉGYOSZ szervezésében egy úttörő szakmai esemény zajlott, amely a…
Tovább olvasom >Jön a TECHXPO 2024 – Közép-Európa legnagyobb tech csúcstalálkozója
Vadonatúj nemzetközi technológiai esemény debütál Budapesten, amely egyszerre szólítja meg…
Tovább olvasom >