Timberland: öt év alatt 50 millió elültetett fa
2025-ig 50 millió fát ültet el a Timberland világszerte. A cég 2001 óta több, mint 10 millió fát ültetett.
Elindította valaha látott legnagyobb globális kampányát a Timberland. A Nature Needs Heroes arra szólítja fel a vásárlókat, hogy csatlakozzanak a mozgalomhoz azáltal, hogy kis tetteket hajtanak végre egy egészségesebb bolygóért.
A kampány 12 ökohőst ünnepel, akik sokat tettek közösségükben a környezet védelméért. A brand gobális közösségekbe is bekapcsolódik, arra ösztönözve azokat, hogy faültetések és zöldítő tevékenyégek segítségével legyenek ők is a természet hősei.
Kapcsolódó cikkeink
Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >