Tic-Tac Sprite-on dolgozik a Coca-Cola és a Ferrero
Médiaértesülések szerint a Ferrero és a Coca-Cola legújabb együttműködésének célja egy új termék, a Tic Tac Sprite, melyet a héten vezettek be Franciaországban, és a felek azt tervezik, hogy idén 20 országban dobják piacra.
A vállalat 1,5 millió csomagot kínál az új termékből Franciaországban, és az értékesítést bolti kihelyezések támogatják.
A Tic Tac Sprite sárga színű mentolos cukorka zöld, a termék ízvilágát kiegészítő Sprite márkajelzésű csomagolásban kapható. A termék három kiszerelésben, négy különböző méretű és súlyú változatban kerül a boltokba.
A két vállalat 2019-es együttműködése során a Tic Tac Coca-Colát 70 országban vitte piacra három kettős márkajelzésű csomagolásban.
Az olasz édesipari vállalat és az amerikai multinacionális italóriás úgy véli, hogy az együttműködés a citromos-lime ízesítésű üdítő népszerűségét és a Tic Tac márka elismertségét hasznára fordíthatja.
Scott Perry, a Ferrero globális marketingmenedzsere és a Tic Tac globális csapatának tagja elmondta:
„a Coca-Colával való sikeres együttműködésünk két ikonikus globális élelmiszer- és italmárka találkozását jelzi”.
„Mindkét márkát nagyszerű ízei miatt kedvelik világszerte. Mindig keressük, hogyan tudjuk még jobban felpezsdíteni a fogyasztók érzékeit, így a Sprite jellegzetes íze ihlette első Tic Tac megalkotásának lehetősége túl jónak tűnt ahhoz, hogy kihagyjuk.”
Kapcsolódó cikkeink
Öt év után először vezet be új termékvariációkat az Oatly
A svéd zabtejgyártó Oatly öt év után először bővítette észak-amerikai…
Tovább olvasom >„Tűzszünetet” köthet a Lindt&Sprüngli és az olasz kézműves csokoládékészítők
Megoldódni látszik a svájci Lindt & Sprüngli és az olasz…
Tovább olvasom >Címkementes palackokat tesztel a Coca-Cola a fenntarthatóság érdekében
A Coca-Cola újabb fenntarthatósági innovációval lép elő az Egyesült Királyságban.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >