Tic-Tac Sprite-on dolgozik a Coca-Cola és a Ferrero

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 03. 30. 08:15

Médiaértesülések szerint a Ferrero és a Coca-Cola legújabb együttműködésének célja egy új termék, a Tic Tac Sprite, melyet a héten vezettek be Franciaországban, és a felek azt tervezik, hogy idén 20 országban dobják piacra.

A vállalat 1,5 millió csomagot kínál az új termékből Franciaországban, és az értékesítést bolti kihelyezések támogatják.

A Tic Tac Sprite sárga színű mentolos cukorka zöld, a termék ízvilágát kiegészítő Sprite márkajelzésű csomagolásban kapható. A termék három kiszerelésben, négy különböző méretű és súlyú változatban kerül a boltokba.

A két vállalat 2019-es együttműködése során a Tic Tac Coca-Colát 70 országban vitte piacra három kettős márkajelzésű csomagolásban.

Az olasz édesipari vállalat és az amerikai multinacionális italóriás úgy véli, hogy az együttműködés a citromos-lime ízesítésű üdítő népszerűségét és a Tic Tac márka elismertségét hasznára fordíthatja.

Scott Perry, a Ferrero globális marketingmenedzsere és a Tic Tac globális csapatának tagja elmondta:

„a Coca-Colával való sikeres együttműködésünk két ikonikus globális élelmiszer- és italmárka találkozását jelzi”.

„Mindkét márkát nagyszerű ízei miatt kedvelik világszerte. Mindig keressük, hogyan tudjuk még jobban felpezsdíteni a fogyasztók érzékeit, így a Sprite jellegzetes íze ihlette első Tic Tac megalkotásának lehetősége túl jónak tűnt ahhoz, hogy kihagyjuk.”

ESM

 

Kapcsolódó cikkeink