(Szakács)királycsinálók
Akik iskolában tanulták a tőkekoncentráció szót, azoknak nyilván az ipari és a pénzintézeti szektor jut először eszükbe róla – nos a folyamat hasonló a kiadói piacon is. A napokban a Meredith Corp. kiadó 3 milliárd dollárért megvásárolta egyik legnagyobb vetélytársát, a Time Inc.-t – olvastuk az eater.com-on –, amivel immár 22, étellel, ételkészítéssel, étkezéssel is foglalkozó magazint tud magáénak – és ezek csak a havi kiadványok!
Akit érdekel, annak, íme, „gasztronómiai” lapjaik felsorolása (zárójelben: melyik kiadóhoz tartoztak korábban):
All Recipes (M)
Better Home & Gardens (M)
Coastal Living (T)
Cooking Light (T)
Country Home (M)
Country Homes & Interiors (T)
Eating Well (M)
Extra Crispy (T)
Family Circle (M)
Food & Wine (T)
Health (T)
Homes & Gardens (T)
The Magnolia Journal (M)
Martha Stewart Living (M)
Midwest Living (M)
My Recipes (T)
Real Simple (T)
Rachael Ray Every Day (M)
Southern Living (T)
Sunset (T)
Travel & Leisure (T)
Women’s Weekly (T)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Túri Anikó: a lakosság szinte teljes egészében felhasználta a SZÉP-kártyákon lévő „alvópénzeket”
A lakosság szinte teljes egészében felhasználta a SZÉP-kártyákon lévő „alvópénzeket”…
Tovább olvasom >A vízparti üdülőhelyeket népszerűsíti az MTÜ
A vízparti üdülőhelyek népszerűsítésére a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) elindította…
Tovább olvasom >Visa: a külföldre utazó magyarok 83 százaléka bankkártyával fizet
Idén külföldre a magyarok 32 százaléka tervez utazni, közülük 83…
Tovább olvasom >