Tévés partner a márkaépítésben
Sipos Tamás, a TV2 szponzorációs menedzsere a szponzorációs hirdetések szpot hirdetésekkel szembeni előnyeit mutatta be.Egy tavaly készült felmérés szerint a szponzorációs kampány eredményesebb mind nézettség, mind pedig lefedettség tekintetében. A szponzorációs megjelenések – ellentétben a szpotokkal – közvetlenül kötődnek a műsorhoz, nincsenek benne a blokkokra jellemző reklámegyvelegben, így az adott brand jobban tud érvényesülni. Stratégiai együttműködés esetén az előnyök maximális kiaknázásáról Brand Care integrált kommunikációval gondoskodik a csatorna. Ez történt „A nagy fogyás” című műsor kapcsán is, a szakember esettanulmányban mutatta be, hogyan működtek együtt a Sparral, milyen célokat tűztek ki, és ezek eléréséhez milyen eszközöket vettek igénybe.
A TV2 innovációs eszközei közül a menedzser a blokkszponzorációt emelte ki, amelyben a hasonló tematikájú vagy ugyanannak a célcsoportnak szóló műsorok támogatása maximalizálja a műsortermék-asszociáció kialakításának lehetőségét, és az üzenet kreatív történetté áll össze. A csatorna idén kiemelt figyelmet fordít az eseménymarketingre, több, az anyavállalatnál bevált eseményt adaptálnak, és saját ötleteket is megvalósítanak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >