Testápolás: por és víz?
A Levy & Frey egy berlini start-up, amely számára a fenntarthatóság prioritás, az eldobható műanyag pedig ahol lehet, kerülendő. Az online üzlet éppen ezért tavaly december óta fenntartható testápolót dobott piacra, méghozzá púderformátumban.
Az alapötlet az, hogy a hagyományos testápoló-termékek 90%-a víz, s csupán a maradék 10%-teszi ki a többi összetevőt. Éppen ezért a Levy & Frey üres tubusokat és apró porított összetevőket tartalmazó zsákocskákat árul. Utóbbi tartalmazza az összetevőket, amelyeket a fogyasztóknak kell összekeverni vízzel, és betenni a tubusba.
Packaging 360
Kapcsolódó cikkeink
A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >