Testápolás: por és víz?
A Levy & Frey egy berlini start-up, amely számára a fenntarthatóság prioritás, az eldobható műanyag pedig ahol lehet, kerülendő. Az online üzlet éppen ezért tavaly december óta fenntartható testápolót dobott piacra, méghozzá púderformátumban.

Adj hozzá vizet és kész a testápoló
Az alapötlet az, hogy a hagyományos testápoló-termékek 90%-a víz, s csupán a maradék 10%-teszi ki a többi összetevőt. Éppen ezért a Levy & Frey üres tubusokat és apró porított összetevőket tartalmazó zsákocskákat árul. Utóbbi tartalmazza az összetevőket, amelyeket a fogyasztóknak kell összekeverni vízzel, és betenni a tubusba.
Packaging 360
Kapcsolódó cikkeink
Corvinus-kutatás: Nők vezetik a fenntarthatóbb gazdaságokat
Jobban optimalizálják az erőforrásokat, ökohatékonyabbak a nők által vezetett mezőgazdasági…
Tovább olvasom >Visszatérnek az ÖKO KALAND hősei – folytatódik a SPAR fenntarthatósági minisorozata
A SPAR új epizódokkal folytatja a nagy sikerű „SPAR ÖKO…
Tovább olvasom >Alumínium csillogás a márkaépítésben
Fenntarthatósággal kapcsolatos aktuális kérdéseket járták körbe a Magyar Marketing Szövetség…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Kik nyertek és kik buktak 2024-ben? – Látványos eredménykülönbségek az élelmiszer-kiskereskedelemben
A 2024-es üzleti év mérlege az élelmiszer-kiskereskedelmi szektorban látványosan kettévált:…
Tovább olvasom >Felfutóban a hazai ginpiac – A SPAR szerint a vásárlók egyre tudatosabbak, és nyitottak a magyar márkákra
A gin értékesítése az elmúlt években látványosan erősödött a magyar…
Tovább olvasom >