Testápolás: por és víz?
A Levy & Frey egy berlini start-up, amely számára a fenntarthatóság prioritás, az eldobható műanyag pedig ahol lehet, kerülendő. Az online üzlet éppen ezért tavaly december óta fenntartható testápolót dobott piacra, méghozzá púderformátumban.

Adj hozzá vizet és kész a testápoló
Az alapötlet az, hogy a hagyományos testápoló-termékek 90%-a víz, s csupán a maradék 10%-teszi ki a többi összetevőt. Éppen ezért a Levy & Frey üres tubusokat és apró porított összetevőket tartalmazó zsákocskákat árul. Utóbbi tartalmazza az összetevőket, amelyeket a fogyasztóknak kell összekeverni vízzel, és betenni a tubusba.
Packaging 360
Kapcsolódó cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >Meglepő eredmény született a VI. Tisza-tavi PET Kupán
A versenyt szervező PET Kupa Egyesület sokat látott szervezőit is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >K&H: hiánypótló iránytűt kapnak a befektetők
Elindult a K&H Értékpapír – befektetői hangulatindex, amely heti rendszerességgel…
Tovább olvasom >