Tesco: zöldségek, gyümölcsök csomagolásmentesen
Elstartolt a Tesco egy hónapos próbaidőszaka, amely során az áruházlánc néhány Egyesült Királyság-beli áruházában 45 különböző gyümölcsöt és zöldséget kínál műanyag csomagolás nélkül.
A Tesco 2018-ban jelentette be, hogy 2019-re kitiltja nehezen újrahasznosítható műanyag csomagolóanyagait, 2025-re pedig minden csomagolását 100 százalékban újrahasznosíthatóvá teszi.Az áruházláncnak egyrészt az a célja, hogy belátható időn belül elérje a nulla hulladék állapotát, másrészt, hogy a vásárlókat is környezettudatosságra nevelje.
A környezetvédő lépések számos okból pozitívak: egyrészt hozzájárulnak a fenntarhatósághoz, másrészt a vásárlói szokások ilyen célú megváltoztatásával az áruházlánc erősíti a róla alkotott pozitív képet, ráadásul a műanyagmentes zöldségek és gyümölcsök sokkal jobban mutatnak a polcokon, a vásárlók pedig pontosan akkora mennyiséget vásárolhatnak, amekkorát szeretnének. (IGD)
Kapcsolódó cikkeink
Tesco: második szakaszába ért a „növényi alapú termékek” növekedése
A brit Tesco a növényi alapú élelmiszerek iránti kereslet második…
Tovább olvasom >Dedikált menopauza-részleget hozott létre a brit Tesco
Menopauza-részleget tesztel a brit Tesco: a női változó korhoz kapcsolódó…
Tovább olvasom >Csak a mentes
Februárban ismét a METRO Gasztroakadémia adott otthont az idén 6. alkalommal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >