Tesco: vevőcsalogató a klubkártya-kampány
A Tesco idén többször elmaradt a szigetországban riválisai, az Aldi, a Sainsbury és a Morrisons mögött, de klubkártya kampánya megtette hatását.
A Guardian szerint a Tesco klubkártya akciója és leértékelései beváltak és a diszkontlánc így képes elcsábítani a Morrisons, az Aldi éa a Sainsbury vásárlóit. A független elemzők jelentései azt mutatják, hogy két év után először a Tesco ismét növelni tudta piaci részesedését. A Tesco kedden közli harmadik negyedéves eredményeit (várhatóan az eladások előző negyedévhez viszonyított 3 százalékos növekedésről számol be) , továbbá várhatóan a banki üzletágával és a telekommunikációs divízió fejlődésével kapcsolatban is nyilatkozik.
Bár a pontos ár és a bevezetés időpontja még nem ismert, a Tesco Mobile november végén közölte: hamarosan megkezdi az iPhone forgalmazását. A kondíciókról jelenleg tárgyal az áruházlánc az Apple-lel, de előbbi szóvivője annyit elmondott: szeretnének karácsony előtt piacra lépni az iPhone-nal és az eddig megszokottól "erősen eltérő" ajánlattal megközelíteni a vásárlókat – közli a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >