Tesco: vevőcsalogató a klubkártya-kampány
A Tesco idén többször elmaradt a szigetországban riválisai, az Aldi, a Sainsbury és a Morrisons mögött, de klubkártya kampánya megtette hatását.
A Guardian szerint a Tesco klubkártya akciója és leértékelései beváltak és a diszkontlánc így képes elcsábítani a Morrisons, az Aldi éa a Sainsbury vásárlóit. A független elemzők jelentései azt mutatják, hogy két év után először a Tesco ismét növelni tudta piaci részesedését. A Tesco kedden közli harmadik negyedéves eredményeit (várhatóan az eladások előző negyedévhez viszonyított 3 százalékos növekedésről számol be) , továbbá várhatóan a banki üzletágával és a telekommunikációs divízió fejlődésével kapcsolatban is nyilatkozik.
Bár a pontos ár és a bevezetés időpontja még nem ismert, a Tesco Mobile november végén közölte: hamarosan megkezdi az iPhone forgalmazását. A kondíciókról jelenleg tárgyal az áruházlánc az Apple-lel, de előbbi szóvivője annyit elmondott: szeretnének karácsony előtt piacra lépni az iPhone-nal és az eddig megszokottól "erősen eltérő" ajánlattal megközelíteni a vásárlókat – közli a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője
Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta…
Tovább olvasom >Szobaszervíz helyett ételrendelés – házhoz megy a lángos
Egyre több turista rendel ételt a szállására a foodora nemzetközi…
Tovább olvasom >