Tesco: sokkal több vegán termék fogyott januárban
Komoly bevételemelkedést könyvelt el a vegán termékeladásokból a Tesco a Veganuary során.

Egyre több növényi alapú termék fogy
A kimutatások szerint a britek 15%-kal több alkoholmentes, vagy alacsony alkoholtartalmú italt vásároltak mint egy évvel ezelőtt.
A szupermarket szerint a minden eddiginél szélesebb vegán ételválaszték iránti igény idén januárban megduplázódott a tavalyihoz képest.
A Tesco első növényi alapú termékcsaládja, a Wicked Kitchen 2018-ban debütált a szupermarket polcain.
Retail Gazette
Kapcsolódó cikkeink
A drasztikus áremelkedést kritizálta a Tesco, markáns válasz érkezett rá
John Allan, a Tesco elnöke ugyanis a BBC vasárnapi politikai-közéleti…
Tovább olvasom >Tesco-elnök: egyes élelmiszerbeszállítók indokolatlanul emelik az árakat
Egyes élelmiszerbeszállító vállalatok “az infláció ürügyén” a szükségesnél nagyobb mértékben…
Tovább olvasom >A Sainsbury’s a Just Eat-tel társulva kínál házhozszállítási szolgáltatást
Nagy-Britannia második legnagyobb kereskedelmi lánca, a Sainsbury’s a Just Eat…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az Év Széchenyi Vállalkozása 2022: „A Család Különdíja” elismerést a Trade magazin kiadója kapta
Immár nyolcadik alkalommal került sor „Az Év Széchenyi Vállalkozása” díj…
Tovább olvasom >Raskó György: ezer forinttal olcsóbb lesz a trappista, ha megszűnik a tej ársapkája
Ha kivezetik a tej ársapkáját, azonnal sokkal olcsóbb volna egy…
Tovább olvasom >Rigó Csaba Balázs: úgy tűnik, a vásárlók nem engedik a nyerészkedést az élemiszereken
Rigó Csaba Balázs, a GVH elnöke az ATV Egyenes Beszéd…
Tovább olvasom >