Közel 8500 tonna almát ad el idén a Tesco
Idén 14-féle almából várhatóan közel 8500 tonnát értékesít a Tesco. A vállalatnak kiemelten fontosak a magyar beszállítók, ezért az áruházakban kapható almák közel 90 százalékát Szabolcs-Szatmár-Bereg és Zala megyéből szerzi be. Az áruházlánc csatlakozott a NAK országos alma-népszerűsítő kampányához is: november 17. és 18. között 7 áruházban a vásárlóknak 14 fajta almát kínált kóstolásra. Ezek között újdonságként az édes, lédús Evelina és a ropogós húsú, kissé savanykás Gloster is megtalálható.
Az áruházakban kapható fajták közül a legnépszerűbb az Idared, ebből 2000, míg Jonagoldból 1200, Goldenből pedig 1100 tonna eladására számít idén a vállalat. Az áruházlánc egész éves gyümölcsértékesítésének 12 százalékát teszi ki az almaeladás. Az almákat február és március között keresik a legtöbben, ekkor jellemzően közel 2500 tonnát értékesít a Tesco. //
Kapcsolódó cikkeink
Itt a Számlázz.hu tavaszi kampánya
A meghatározó fintech vállalat legújabb kampányát a koncepciótól a produkcióig…
Tovább olvasom >A Nestlé termékek vásárlói májusban többféle módon is segíthetik a nélkülözőket
Május 9. és 22. között ismét támogathatják a rászorulókat a…
Tovább olvasom >Hétköznapi hősökkel indított nem mindennapi imázskampányt a Scitec Nutrition
Májusban országszerte találkozhatunk a Scitec Nutrition “Küzdöttek. Győztek. Te jössz!”…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >FAO: második hónapja nőttek a globális élelmiszerárak áprilisban havi szinten
Áprilisban már a második egymást követő hónapban nőttek a globális…
Tovább olvasom >Friss húsok és fagyasztott hústermékek árát csökkenti az ALDI
Az ALDI tovább folytatja az árcsökkentést: május elejétől 12 friss…
Tovább olvasom >