Terítéken a vendéglátóipar gazdasági fenntarthatósága
Idén immár harmadjára rendezi meg a METRO Nagykereskedelem a METRO Fenntartható Gasztronómiai Fórum és Díjátadót, melyre a fenntartható gasztronómia napja előtt egy héttel, június 11-én kerül sor a budaörsi METRO Gasztroakadémián.
A fórum fő témája ezúttal a fenntartható gasztronómiai fordulatnak hátteret adó makrogazdasági környezet, kiemelt tekintettel az eltérő generációs elvárásoknak való megfelelés jelentette kihívásokra. A fórumon többek között Steigervald Krisztián generációkutató és Dr. Forgács Attila gasztropszichológus segít felkészülni a jövő vendégeinek fogadására, de szó esik fenntartható szállodaiparról és társadalmilag fenntartható vendéglátásról is.
Az esemény fénypontja idén is a három kategóriában – személy, vendéglátóhely és szervezet – adományozott Fenntartható Gasztronómia Díjak átadása lesz. A kiemelten vendéglátóipari és gasztronómiai szakemberek számára rendezett látókör-tágító programon való részvétel ára bruttó 13.990 Ft, mely a szakmai programok mellett tartalmazza az ebéd árát is.
Bővebb információ és jelentkezés:
https://metro.hu/fenntarthatogasztronomia2024
Programterv:
9:00 Köszöntő: Bősze Ákos METRO HoReCa ágazatfejlesztési vezető
9:10 Dr. Forgács Attila gasztropszichológus – Az elmúlt évszázadban mi és hogyan formálta az étkezési szokásokat?
9:50 Steigervald Krisztián generációkutató – Generációs elvárások és fogyasztási szokások
10:50 SZÜNET
11:05 Márics József igazgató, Hotel Divinus Superior (Debrecen): A Főnix-díjas Hotel Divinus fenntartható megújulása
11:25 Tunyogi Szilvia üzletvezető: Befogadó vendéglátás a Nem Adom Fel Kávézó és Étteremben
11:45 Kerekasztal-beszélgetés fiatal vendéglátósokkal
12:20 METRO Fenntartható Gasztronómia díjak átadása
12:45 Ebéd, networking
Kapcsolódó cikkeink
Hogy iszod a kávét, rázva vagy keverve?
Egyre több szín, egyre meglepőbb ízek – még mindig növekszik…
Tovább olvasom >Növekvő sajátmárkás forgalom a Metrónál
2024/25-ös üzleti évének első öt hónapjában 24,8%-ra növelte sajátmárkás termékeinek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszaesett a turizmus konjunktúrája – de még így is a gazdaság egyik legjobban teljesítő szektora
Áprilisban -6 ponton állt a Turizmus Konjunktúra Index (TKI) értéke…
Tovább olvasom >A magyar street food új generációja a Dob utcába költözött – Bemutatkozik a Budapest Bites
A városi street food palettát gazdagító hely prémium grab’n’go élményt…
Tovább olvasom >Ízlelgessük 2025-öt!
Nagyot változott a hazai bárok világa és a koktélfogyasztás kultúrája…
Tovább olvasom >