Teljesen rendhagyó módon nyúl a búzához a Dreher Sörgyárak
A Dreher Sörgyárak hazai márkáinak receptjeiből hagyományosan hiányzik a búza, mint összetevő. A vállalat történelmi főzőházától és fejtőitől függetlenül működő Sörműhelyében most egy csavarral szakították meg ezt a hagyományt: az ANTL Búza Session Lagerrel nem egy belga, vagy német típusú búzasört, hanem egy alsó erjesztéssel készülő, alacsony alkoholtartalmú, könnyed, mégis kiegyensúlyozott nyári italt készítettek el.
A 2021-ben átadott Sörműhely és az itt készülő ANTL sörök lényege, hogy a gyár sörfőzőmesterei szabadabban kísérletezhessenek az ötleteikkel és a bátrabb, szűk célcsoportokat megcélzó receptjeiket is bemutathassák a sörrajongóknak. A válogatott vendéglátóhelyek csapjain aktuálisan mindig két ANTL sör érhető el, a Búza Session Lager a korábban bemutatott Key West APA mellé érkezik.
„Az ANTL Búza Session Lagert a megszokott árpamaláta mellett búzamaláta, búza- és zabpehely hozzáadásával készítjük. Komlónak citrusos és enyhén fűszeres ízjegyeket hordozó fajtákat választottunk, ezek a hagyományos búzasöröknél megszokottnál jobban dominálnak a főzetben. Az igazi csavar, hogy az erjesztéshez láger élesztőt használtunk. Ezzel, és az alacsonyabb, 4,1 százalékos alkoholtartalommal egy könnyed, mégis kiegyensúlyozott nyári sört mutatunk most be”
– mondta el a receptjéről Mihály Máté, a Dreher Sörgyárak innovációs sörfőzője.
Az ANTL Búza Session Lager közel ötven budapesti és Budapest környéki vendéglátóhelyen lesz elérhető, kizárólag frissen csapolva.
A márkát a szezonban digitális és POS kampánnyal, illetve az új íz kóstoltatásával támogatja
Kapcsolódó cikkeink
Donald Trump tervezett vámjai kihívások elé állítják az amerikai alkoholipart
Donald Trump, az Egyesült Államok elnökjelöltje, 25%-os vámot javasolt a…
Tovább olvasom >Fenntarthatóbb sörök – A nap képe
Sörök nem szabványos, frissként nem eladható gyümölcsökből.
Tovább olvasom >NIQ: Nem hátba veregetésre, mentorfigurákra van szüksége a fiataloknak
Egy átlagos magyar felnőtt a családján és a munkahelyén kívül…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >