Teljesen megszabadul a fosszilis anyagoktól az Unilever 2030-ig
100 százalékban kivonja fosszilis anyagaibó származó szenet tisztítószereiből az Unilever. Az FMCG-óriás ezeket az anyagokat megújuló vagy újrahasznosított szénnel helyettesíti majd.

Tiszta energiával a tisztaságért
A lépés célja, hogy olyan márkák váljanak fenntarthatóvá, mint pl az Omo (Persil), a Sunlight, a Cif vagy a Domestos.
FMCG CEO
Kapcsolódó cikkeink
Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Olasz cégnek adja el az Unilever németországi tésztaszószait
Az Unilever folytatja üzletágainak stratégiai átalakítását, minek keretében az olasz…
Tovább olvasom >100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC: bíznak a magyar cégvezetők a makrogazdaság növekedési pályájában, óvatosak saját vállalatuk kilátásait illetően
A magyar cégvezetők 70 százaléka szerint gyorsul a következő 12…
Tovább olvasom >MBH Bank makrogazdasági kitekintés: Növekedési kilátások és kihívások 2025-ben
Az MBH Bank Elemzési Centrumának friss negyedéves makrogazdasági előrejelzése szerint…
Tovább olvasom >A tésztafélék evolúciója: hagyomány és innováció
A tésztaételek világszerte népszerűek, elsősorban egyszerű elkészíthetőségük és változatosságuk miatt.…
Tovább olvasom >