Teljesen megszabadul a fosszilis anyagoktól az Unilever 2030-ig
100 százalékban kivonja fosszilis anyagaibó származó szenet tisztítószereiből az Unilever. Az FMCG-óriás ezeket az anyagokat megújuló vagy újrahasznosított szénnel helyettesíti majd.
A lépés célja, hogy olyan márkák váljanak fenntarthatóvá, mint pl az Omo (Persil), a Sunlight, a Cif vagy a Domestos.
FMCG CEO
Kapcsolódó cikkeink
Klasszikus holland márkák eladására készül az Unilever
Az Unilever olyan klasszikus holland márkák eladását fontolgatja, mint az…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság a polcon – Mit gondolnak a vásárlók a csomagolásról és a környezetvédelemről?
A környezettudatosság egyre fontosabbá válik a mai világban, és a…
Tovább olvasom >Fosszilismentessé vált az Absolut Vodka lepárlóüzeme
Az eredetileg kitűzött céldátumnál korábban kezdett az Absolut Vodka lepárlóüzeme…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
A magyar családi vállalkozások együttműködésbe fektetnek, nem a generációváltásba
A ma Magyarországon működő 515 ezer társas vállalkozás több, mint…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >