Teljesen alkoholmentes és páratlan ízvilágú: itt az új Stella Artois 0.0%
Az idén 50 éves Borsodi Sörgyár új, 0,0%-os alkoholmentes termékkel bővíti portfólióját. A márciustól elérhető Stella Artois 0,0% nemcsak a már jól ismert ízvilágot biztosítja, hanem alacsony kalóriatartalommal is bír.
A Borsodi Sörgyár több mint 30 éve vezette be első alkoholmentes sörét, a Borsodi Pólót. A fogyasztói igény egyre csak növekszik azóta is a minőségi, alkoholmentes sörök iránt, így a vállalat az általa forgalmazott márkák termékkínálatában is igyekszik erre alternatívát nyújtani. Idén tavasszal a boltok polcain üdvözölhetjük a Stella Artois 0.0%-ot is, amellyel még tovább bővül az alkoholmentes láger típusú sörök listája.
A magyar sörfogyasztók preferenciái folyamatosan változnak, hiszen az alkoholmentes termékek térhódítása mellett a Borsodi Sörgyár tapasztalatai szerint egyre nő az alacsony kalóriatartalmú sörök iránti kereslet is. A Stella Artois 0.0% mindkét kritériumnak eleget tesz, ezenfelül 100%-ban természetes összetevőket tartalmaz. A 600 éves belga recept alapján készült sör alkoholmentes változata megőrizte markáns ízjegyeit: nem veszített karakteres komlós keserűségéből, frissítő szénsavasságából, tiszta lecsengéséből, és 100 ml csupán 18 kalóriát tartalmaz, így bármikor fogyasztható.
„A Borsodi Sörgyár a hagyományok megőrzése mellett bátran próbál ki új irányokat, amennyiben az valódi fogyasztói igényekkel találkozik. Erre jó példa a Stella Artois 0.0% is. Magyarországon a fogyasztók egyre tudatosabbak, hiszen nőtt a minőségi, alkoholmentes sörök iránti kereslet, emellett odafigyelnek a bevitt kalóriamennyiségre is. Mindenkinek ajánljuk az új, alacsony kalóriatartalmú alkoholmentes Stella Artois 0.0%-ot, amelyet minőségi alapanyagokból és természetes összetevőkből főzünk”
– tette hozzá Spiegel György, a Borsodi Sörgyár marketingigazgatója.
A Stella Artois 0.0% március harmadik hetétől elérhető az üzletek polcain, üveges és dobozos formában.
Kapcsolódó cikkeink
SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >130 éves Soproni Sörgyár
A kormány továbbra is stratégiai ágazatként tekint az élelmiszeriparra, ezért…
Tovább olvasom >További cikkeink
Berobbant a Rossmann az e-kereskedelmi toplistára
Először szerepel a Rossmann a PwC által összeállított 2024-es E-toplistán…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >75 év szenvedély, teljesítmény és innováció – a Shell és a Scuderia Ferrari HP ikonikus együttműködését ünneplik világszerte
A Shell idén ünnepli a Scuderia Ferrari HP-vel való legendás…
Tovább olvasom >