Téli invázió, idén már másodszor
A tavalyi évben elsõ alkalommal megvalósított BWI kampány – amelyhez 70 szolgáltató csatlakozott – Budapestnek 25 500 plusz vendégéjszakát hozott.
Idén a Budapest Winter Invasion
(BWI) kampányt, a tavalyihoz hasonló feltételek mellett, azonos idõszakra
(2007. december 1. – 2008. március 31. között) hirdetik meg, célja továbbra is
Budapest, a budapesti szállodák, a magyar nemzeti légitársaság, illetve a
Ferihegyi repülõtér utószezoni forgalmának növelése. Az akció lényege, hogy a
vendégek 3 éjszaka áráért 4 éjszakát tölthetnek el a résztvevõ budapesti
szállodákban. A következõ BWI kampány legfõbb célpiacai Németország,
Nagy-Britannia, Franciaország, Olaszország, Ausztria, Lengyelország, Írország,
Skandináv országok, Oroszország, Horvátország, Spanyolország, Finnország,
Románia, Szlovákia USA, Jordánia, Izrael és Szerbia.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >A MOL Campus mindkét étterme, a Virtu és a Zazie is Michelin ajánlást kapott
Mindössze egy évvel a megnyitásukat követően a MOL Campus mindkét…
Tovább olvasom >Változások az alkoholreklámozási szabályokban 2024. január 1-től
2024. január 1-jétől jelentős változások lépnek életbe az alkoholreklámozás terén,…
Tovább olvasom >