Tej, hús és mélyhűtött termékek bolti eladásösztönzése – új koncepció

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 10. 17. 09:28

A tej-, hús- és hűtőipari vállalatok vezetői Magyarországon is a napokban vehették kézbe a düsseldorfi vásár meghívóját. Már jelentkezhetnek a három termékcsoport kétévenkénti, 2012. szeptember 23-25. között tartandó nemzetközi szakvásárára, mint kiállítók.

– Az InterMopro, InterMeat és InterCool néven ismert hármas rendezvény megújult koncepcióval várja az élelmiszer piac érintett szereplőit – hangsúlyozza Máté Szilvia, a düsseldorfi vásár magyarországi képviselője. – Középpontba kerülnek a bolti eladásösztönzés lehetőségei a csemege pulttal és a mélyhűtött élelmiszerek eladótéri kihelyezésével kapcsolatban.
Felhívja a figyelmet egy premierre: „Márkák fóruma” címmel a márkagyártók most először mutatják be termékeikkel együtt, hogy milyen módon építik márkáikat, és milyen eredményeket értek el velük.

Jövőre másodszor alakítják ki a „Gourmet Plaza” nevű részleget, amely a delikátesz kínálatot helyezi az érdeklődés homlokterébe. Salátáktól tészta termékeken át a fűszerekig mutatkoznak gyártók és termelők, hogy a legmagasabb fogyasztói igényeknek megfelelő újdonságok kellő hangsúlyt kapjanak.

– Biztosak vagyunk abban, hogy az InterMopro, -Meat és –Cool új koncepciójával sikerül megerősítenünk a rendezvény pozícióját, mint a gyártó és kereskedelmi vállalatok döntéshozóinak legfontosabb találkozó helye – nyilatkozta az előkészületekről Elke Moebius, a düsseldorfi vásárvállalat élelmiszer-kiállításokért felelős igazgatója.

A friss élelmiszerek legutóbbi hármas vásárán, 2010. szeptemberben huszonnyolc országból 760 cég, köztük hat magyar hűtőipari állított ki. Összesen 33 ezer szakmai látogatót regisztráltak a szervezők.

Kapcsolódó cikkeink