Tej-árkartell Nagybritanniában
A brit versenyhivatal megállapította, hogy a négy nagy szupermarket és a tejtermelők összejátszottak egymással, hogy mesterségesen magas szinten tartsák a tejtermékek árát.
A fogyasztók becslések szerint 270 millió fonttal fizettek többet a tejért,
sajtárt és vajért az Asda, a Tesco, a Morrison és a Sainsbury's
szupermarketben. A magas árra vonatkozó összejátszásban a szupermárkat láncokon
kívül többek között a Dairy Crest és az Arla valamint a Wiseman tejfeldolgozó
vett részt. Az élelmiszerláncok közleményben cáfolták az összejátszást.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
IGD: A retail média és a hatékonyságnövelés fontos lesz 2024-ben
Az alábbi cikkünkben azt az IGD nemrégiben megjelent előrejelzésében felvázolt öt…
Tovább olvasom >Vegán aktivista a Forbes rangos „30 sikeres magyar 30 alatt” listáján
Vida Raul, a Prove magazin alapítója személyében először került fel…
Tovább olvasom >Meghosszabbítja együttműködését az UEFA és a Just Eat Takeaway
A Just Eat Takeaway 2027-ig meghosszabbítja együttműködését az UEFA Bajnokok…
Tovább olvasom >