Tej-árkartell Nagybritanniában
A brit versenyhivatal megállapította, hogy a négy nagy szupermarket és a tejtermelők összejátszottak egymással, hogy mesterségesen magas szinten tartsák a tejtermékek árát.
A fogyasztók becslések szerint 270 millió fonttal fizettek többet a tejért,
sajtárt és vajért az Asda, a Tesco, a Morrison és a Sainsbury's
szupermarketben. A magas árra vonatkozó összejátszásban a szupermárkat láncokon
kívül többek között a Dairy Crest és az Arla valamint a Wiseman tejfeldolgozó
vett részt. Az élelmiszerláncok közleményben cáfolták az összejátszást.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szárnyal a gyorskereskedelem Indiában
Az indiai fogyasztók – különösen a fiatalabbak – egyre gyorsabb…
Tovább olvasom >Megújítja digitális hűségprogramját a német REWE Group
Adatvezérelt technológiákkal átfogoan megújítja a REWE és Penny vásárlók számára…
Tovább olvasom >Bezárja zambiai üzemét a Lactalis
A Lactalis Csoport bizonyos piaci dinamikákra hivatkozva bezárja zambiai üzemét…
Tovább olvasom >