Tarol az új-zélandi szupertej
Az a2 Milk nevű új-zélandi vállalat márkajelzéssel ellátott tejtermékeiből már kétszer annyi fogy, mint az áruházak sajátmárkás áruiból, a cég értéke megközelíti a 7 milliárd dollárt – írja az origo.
A cég tejében nincs jelen a laktóz-intoleranciáért felelős összetevő, így azok is bátrabban fogyaszthatják, akiknek emésztési vagy egyéb panaszt okoz a tejivás.
Az értékesítési adatok és a vásárlók visszajelzései a vállalatot igazolták. Termékei olyan nagy sikert arattak – különösen azok között, akiknek valamilyen egészségügyi problémájuk jelentkezik a tejfogyasztás után -, hogy az eredmények az új-zélandi cégek elitjébe katapultálták a tejes startupot.
Időközben a Fonterra – a világ legnagyobb tejexportálója – disztribúciós és licensz megállapodást kötött az a2Milk-kel. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Itt a bejelentés: a tejtermékeket és a tojáspiacot is vizsgálja a GVH
Gyorsított ágazati vizsgálatokat indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a tej…
Tovább olvasom >Elkezdték felhalmozni a tejet az emberek Szlovákiában
A szlovákiai száj- és körömfájás-járvány újabb gócpontjai hatására nő a…
Tovább olvasom >Nagy István: el kell nyernünk a fogyasztók bizalmát
Az agrárágazatot érintő fejlesztések mellett el kell nyernünk a fogyasztók…
Tovább olvasom >További cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: tescós vásárlással segíthetünk azoknak, akiknek nem telik menstruációs termékekre
Május 28-án, a menstruációs higiénia világnapján a Tesco arra hívta…
Tovább olvasom >Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >