Tarol az új-zélandi szupertej
Az a2 Milk nevű új-zélandi vállalat márkajelzéssel ellátott tejtermékeiből már kétszer annyi fogy, mint az áruházak sajátmárkás áruiból, a cég értéke megközelíti a 7 milliárd dollárt – írja az origo.
A cég tejében nincs jelen a laktóz-intoleranciáért felelős összetevő, így azok is bátrabban fogyaszthatják, akiknek emésztési vagy egyéb panaszt okoz a tejivás.
Az értékesítési adatok és a vásárlók visszajelzései a vállalatot igazolták. Termékei olyan nagy sikert arattak – különösen azok között, akiknek valamilyen egészségügyi problémájuk jelentkezik a tejfogyasztás után -, hogy az eredmények az új-zélandi cégek elitjébe katapultálták a tejes startupot.
Időközben a Fonterra – a világ legnagyobb tejexportálója – disztribúciós és licensz megállapodást kötött az a2Milk-kel. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Veszteségbe fordult a friss tej értékesítése – rávilágított a GVH grafikonja
A magyar kiskereskedelem egy újabb, eddig kevésbé reflektorfényben lévő problémája…
Tovább olvasom >Lassulás és áremelkedés egyszerre – így alakul a tejpiac nyáron
A tejágazatban egyszerre van jelen a nemzetközi árnövekedés és a…
Tovább olvasom >Miért fogy el ilyen gyorsan a sajátmárkás tej? Az árrésstop ésszerűtlenségei a tejpiacon
Soha nem volt még ilyen bizonytalan a sajátmárkás tejtermékek helyzete…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új adónem bevezetését javasolja az Európai Bizottság
Az Európai Bizottság a közelmúltban javaslatot tett az Európai Unió…
Tovább olvasom >Egy különleges együttműködés az Unicum Riserva és a beck@grecsó duó között: útjára indult a „szeretet vessző béke”
Az Unicum Riserva támogatásában márciusban debütált a beck@grecsó formáció új…
Tovább olvasom >Újabb elismerés a Borsodi Sörgyár jó munkahelyi gyakorlataiért
Második alkalommal ítélték oda a Borsodi Sörgyárnak a Sokszínű és…
Tovább olvasom >