Target: egyre több élelmiszert vesznek interneten
Jó negyedévet zárt a Target, az Egyesült Államok egyik jelentős, élelmiszereket is árusító, kiskereskedelmi lánca. A vállalat 59 centes egy részvényre jutó eredményt ért el a negyedév során, ami 19 centtel veri az elemzői konszenzus várakozását – írja az agroforum.hu.
Árbevétel soron is a prognózis felett teljesített a cég. Meglévő üzletekben történő értékesítések 10,8 százalékkal nőttek, felülteljesítve a várakozásokat ezen a soron is. Bizakodásra ad okot, hogy a növekedés legjelentősebb részéért a vállalat e-kereskedelmi ága felelt – hívta fel a figyelmet az Equilor Befektetési Zrt. A gyorsjelentést követően az emelkedés után végül 2,9 százalékos mínuszban zárt a Target részvények árfolyama. idén 8,4 százalékos mínuszban van a papír.
A cég a növekedés okaként a koronavírus miatti felvásárlásokat jelölte meg a gyorsjelentésben.
„Jelentős beruházásaink voltak, amelyek a dolgozóink és a vásárlóink biztonságát szolgálták” – hívta fel a figyelmet Brian Cornell, a Target Corporation vezérigazgatója.
A Targetnek több mint 1800 üzlete van az Egyesült Államokban, ezek közül 1535 a saját tulajdonukban. A cég az áruházak mellett digitális csatornákon is értékesíti az általa forgalmazott termékeket. A kínálatban kiemelten fontosak az élelmiszerek, beleértve a romlandó termékeket, száraz élelmiszereket, a tej- és fagyasztott termékeket. (agroforum.hu, Gadóc György)
Kapcsolódó cikkeink
Megerősíti az Aldi US alacsony árakra vonatkozó ígéretét
Diszkontmodellje által kínált alacsony árainak vonzerejét helyezi előtérbe az Aldi…
Tovább olvasom >Kivonul a koreai piacról a Sephora
A drogérialánc május 6-val megszünteti online és bolti tevékenységét, valamint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy hónap múlva nyílik a Primark első hazai üzlete
Május 28-án 10 órakor megnyitja kapuit a Primark a budapesti…
Tovább olvasom >Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált 2023-ban a SPAR
A SPAR Magyarország a 2023-as évben 1023,2 milliárd forint forgalmat…
Tovább olvasom >A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet…
Tovább olvasom >