Támogatással fejleszt a Sole-Mizo
A Sole-Mizo Zrt. 783,26 millió forint vissza nem térítendő támogatást nyert el, amelynek segítségével 2 milliárd forint értékű kutatás-fejlesztési projektet valósít meg – közölte a cég az MTI-vel.
A társaság új, egészségvédő, betegségmegelőző tulajdonságokkal rendelkező termékcsaládot fejleszt. A magas minőséget és élelmiszerbiztonságot garantáló terméket exportra is szánják, és az exportárbevétel növekedését várják tőle.
Az új készítmények között lesz például növelt szavatossági idejű, speciális sajt, savófehérje-koncentrátum por, csökkentett fehérjetartalmú savópor, vajkrém és többféle fermentált termék.
A projekt három helyszínen, a Sole-Mizo Zrt. szegedi, bácsbokodi és csornai üzemében valósul meg. A beruházás keretében a kutatás-fejlesztés folyamatát segítő gépeket, berendezéseket szereznek be. A fejlesztés a tervek szerint november végéig elkészül. A projektnek köszönhetően a vállalat tíz K+F munkahelyet hoz létre – ismertették.
A közleményben jelezték: a projekt során szem előtt tartják a környezetterhelés csökkentését is, amely végső soron a szén-dioxid-kibocsátás csökkentését célozza.
A Bonafarm Csoport tagjaként működő Sole-Mizo Zrt. árbevétele 2016-ban 53 milliárd forint volt, 2017-ben az előzetes adat szerint elérte a 66 milliárd forintot.
A cég az MTI érdeklődésére közölte, hogy 2018-ban az árbevételi cél 73 milliárd forint. Az árbevétel dinamikus emelkedése az innovatív termékfejlesztéseknek és beruházásoknak köszönhető, amellyel a hazai és az exportpiacokon is sikerült növekedést elérni – emelték ki. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Díjeső a 15. POP versenyen
Ötödik alkalommal nyerte el a Coca-Cola HBC nevezése az „Év…
Tovább olvasom >KMÉ-védjegy: minőség és egyediség a hazai élelmiszeriparban
A magyar élelmiszeriparban mintegy 50 különböző tanúsító védjegy található, amelyek többsége…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >