Szuperfair saját márkás csokoládé a Lidl Belgiumtól
Piacra dobta „Way to Go” saját márkás csokoládéját a Lidl Belgium. A termék azért különleges, mert a fair trade áron kívül extra prémiumot biztosít a ghánai kakaófarmereknek, akiktől az alapanyag származik.
A csokoládé négy ízben kapható. A kezdeményezés része a Lidl Belgium vállalásának, amelynek keretében minden évben 10 százalékkal növeli a csokoládé ellátási lánc fenntarthatóságát.
Kapcsolódó cikkeink
Dráguló húsvéti csokoládé: idén is mélyebben a zsebünkbe kell nyúlni
A Magyar Édességgyártók Szövetségének főtitkára, Intődy Gábor megerősítette, hogy 2025-ben…
Tovább olvasom >Európából látja el Kanadát a Lindt, hogy elkerülje a vámokat
A svájci Lindt & Sprüngli csokoládégyártó Európából szállítja majd termékeit…
Tovább olvasom >Luxus lett a Valentin-napi csokiajándékozás
Belgiumban a Valentin-napi csokoládék eddig a szerelem hevességét szimbolizálták, idén…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >