Szuperfair saját márkás csokoládé a Lidl Belgiumtól
Piacra dobta „Way to Go” saját márkás csokoládéját a Lidl Belgium. A termék azért különleges, mert a fair trade áron kívül extra prémiumot biztosít a ghánai kakaófarmereknek, akiktől az alapanyag származik.
A csokoládé négy ízben kapható. A kezdeményezés része a Lidl Belgium vállalásának, amelynek keretében minden évben 10 százalékkal növeli a csokoládé ellátási lánc fenntarthatóságát.
Kapcsolódó cikkeink
Világnapján ünnepeljük a csokoládét!
Nehéz, sőt, már-már fájó elképzelni egy olyan világot, amelyben nincsenek…
Tovább olvasom >Gondok vannak csoki-fronton
Miközben egyre többet fizetünk a prémium csokoládékért, a kakaótermesztők többsége…
Tovább olvasom >Kihívások és lehetőségek között egyensúlyoz a magyar édesipar
A 2024-es év nyertesei az eladott mennyiség alapján sorrendben a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Online is elérhetők a Beauty Expo előadásai
A május 23–24-én megrendezett 4. Rossmann x Krémmánia Beauty Expo…
Tovább olvasom >Könnyek a vízben segélykoncert szeptemberben, a jótékonysági akció folytatódik
A nagy hőségre való tekintettel az ősz elejére halasztották a…
Tovább olvasom >Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >