Szuperfair saját márkás csokoládé a Lidl Belgiumtól
Piacra dobta „Way to Go” saját márkás csokoládéját a Lidl Belgium. A termék azért különleges, mert a fair trade áron kívül extra prémiumot biztosít a ghánai kakaófarmereknek, akiktől az alapanyag származik.
A csokoládé négy ízben kapható. A kezdeményezés része a Lidl Belgium vállalásának, amelynek keretében minden évben 10 százalékkal növeli a csokoládé ellátási lánc fenntarthatóságát.
Kapcsolódó cikkeink
A gasztronómia világa újra a chocoMe-re figyel
A magyar kézműves csokoládémárka, a chocoMe ismét letette névjegyét a…
Tovább olvasom >Aranyéremmel debütált a Flore Confectionery a nemzetközi csokoládéversenyen
Mindössze nyolc hónappal a piacra lépése után már aranyérmet nyert…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Idén is megfizethető áron kaphatók a legnépszerűbb termékek a Szent István Napon
2025-ben is gazdag étel- és italkínálat fogadja az érdeklődőket a…
Tovább olvasom >Már több mint 930 szakembert ajánlottak a Signature 40 2025-ös kiírására
Minden eddiginél aktívabb ajánlási időszakot jelentett a Signature Platform: eddig…
Tovább olvasom >Véget ért a II. Ifjúsági PET Kupa
2025. július 20. és 25. között második alkalommal szervezte meg…
Tovább olvasom >