A szőlészet és borászat turisztikai lehetőség
A szőlészet és borászat turisztikai lehetőséget jelent, az ágazat célja a minőséget képviselő borturizmus fejlesztése – hangsúlyozta Zilai Zoltán, a Magyar Borakadémia elnöke hétfőn az M1 aktuális csatornán.
Kiemelte: a borturizmus segíti meghatározni a táj identitását, jó marketing eszköz, ugyanakkor a borok fontos szerepet játszanak a vendéglátás megújulásában is.
Légli Ottó, a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa elnöke a műsorban beszámolt arról, hogy több szakmai szervezettel közösen hagyományteremtő szándékkal megrendezték az első országos szőlész-borász konferenciát, hogy rendszeres fórumot teremtsenek a szakma előtt álló feladatok megbeszélésére.
A tavaly elfogadott stratégiában kimondták, meg kell újulnia a szakmának – hívta fel a figyelmet Légli Ottó, aki szerint a szőlész-borász szakma nyitott az új eredményekre, a megújulás alapja pedig a világszínvonalú tudás. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Magyar fejlesztésű AI-szoftver írja át a nemzetközi üzleti világot a vendéglátóiparban
A 100%-ban magyar fejlesztésű Everguest Intelligence AI-szoftver nem csupán egy…
Tovább olvasom >Megugrik az európaiak utazási kedve: A 2024-es év őszi és téli szezonjának utazási trendjei
Az Európai Utazási Bizottság (ETC) legújabb kutatása szerint jelentős növekedés…
Tovább olvasom >Közel 13 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma Romániában 2023 első kilenc hónapjában
Romániában 12,8 százalékkal nőtt a külföldi turisták száma 2023 első…
Tovább olvasom >További cikkeink
Színe és fonákja
Ahogy arra már többször is utaltunk, a cukrászok termékfejlesztési próbálkozásainak…
Tovább olvasom >Megugrik az európaiak utazási kedve: A 2024-es év őszi és téli szezonjának utazási trendjei
Az Európai Utazási Bizottság (ETC) legújabb kutatása szerint jelentős növekedés…
Tovább olvasom >Hello METRO, HelloPay!
Júliustól a METRO kínálatából, valamint a nagykereskedelem értékesítőin keresztül országszerte…
Tovább olvasom >