Szívesebben vásárolnak a norvégok Svédországban, mint otthon
A norvég fogyasztók rendszeresen utaznak át svéd szomszédaikhoz, hogy ott vásároljanak, míg odahaza jóval kevesebbet költenek, derült ki egy kutatásból.
A Statistics Norway felmérése szerint a tavalyi év utolsó negyedétől az idei év második negyedéig 1,6 milliárd határon túli vásárlás történt, ami a korábbi évhez képest 9,6 %-os növekedést jelent.
Ezzel egy időben nőtt a határon túli vásárlásokkal töltött utazások száma is, méghozzá jelentősen: 8,1 milliárdról 9,23 milliárdra, ami 13,9 százalékos emelkedést jelent az előző évhez képest.
Kapcsolódó cikkeink
Egekbe szökött az alkoholmentes sörök forgalma a norvég KIWI üzletláncban
A norvég KIWI üzletlánc új kezdeményezése, melynek keretében az ünnepi…
Tovább olvasom >Norvégia újraindítja gabonakészleteinek felhalmozását a globális bizonytalanságok miatt
Norvégia, reagálva a globális geopolitikai feszültségekre, a koronavírus-járványra, és a…
Tovább olvasom >Nincs többé csokoládé és édesség a norvég Kiwi kasszazónájában
A vásárlók egészséges élelmiszer-választását szeretné elősegíteni a norvég Kiwi diszkontlánc…
Tovább olvasom >További cikkeink
Meghosszabbítottuk az Inno d’Or – Év Innovációja 2025 verseny nevezési határidejét – így még 5 napig várjuk a nevezéseket!
2025-ben is indul a Trade magazin Inno d’Or – Év…
Tovább olvasom >Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >