Szintlépés sonkákkal – a HERZ új kampánnyal állt elő
Lépj szintet Te is a megújult Herz sonkákkal! – ez a Herz legújabb kampányának fő üzenete, amelynek célja, hogy a fogyasztókkal széleskörben megismertesse a megújult HERZ márkaértékeket, a megújult arculatot és csomagolásdesignt.
“Egyértelmű célunk, hogy a HERZ márkát fogyasztóink a minőségi sonkatermékekkel azonosítsák. Erre is épül az újrabevezetést támogató kommunikációnk, amelynek azt is célja megmutatni, hogyan tájékozódhatnak a fogyasztók az egyes termékjellemzőket, és így a sonkák egyedi termékelőnyeit illetően, hogy az étrendjüknek és igényeiknek legmegfelelőbbet vásárolják.”
– számolt be Szokolai Júlia, a Bonafarm húságazat stratégiai és marketingigazgatója.
A HERZ márka kívül-belül megújult: a csomagolás a fogyasztói kutatások során validált insightok mentén kapott új prémium designt, a terméket jól láttató betekintő ablakkal és az utánozhatatlan minőség megőrzésében nagy szerepet játszó visszazárható fóliával. A tálcás csomagolások 14%-kal kevesebb műanyagból készülnek, a legfontosabb termékinformációk pedig az eddiginél hangsúlyosabb módon tájékoztatják a fogyasztót.
A HERZ Lépj szintet! relaunch kampánya 2023. február-márciusban fut az alábbi felületeken: TV, OOH (CLP, BB), online (saját social media, influencer-owned social media csatornák).
A kampány kreatív koncepciója arra épül, hogy a HERZ sonkák szintet léptek. Ezt a transzformációt mutatják be részletesen, lépésről-lépésre a korábbi HERZ reklámfilm egyes jelenetei is a tévéreklámban:
A PR kampány központi eleme egy, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségével közösen összeállított edukációs tartalmi sorozat, amelyet a @helloherz Facebook és Instagram-csatornáin, valamint influencerek saját felületein követhetnek az érdeklődők.
Kapcsolódó cikkeink
Most invesztálni kell a szalámimárkákba
Idén már nem nőtt a szalámik átlagára, és az eladások…
Tovább olvasom >Új, a frissességet bemutató kampányt indít az Aldi Nord
„So einfach geht Frische” (frissesség könnyedén) címmel indít kampányt az…
Tovább olvasom >Villámgyorsan elfogyott a Wizz Air korlátlan repülést biztosító éves bérlete
Az augusztus 13-án meghirdetett Wizz Air „All You Can Fly”…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az infláció most csökken, de év végére újabb növekedés várható
Az augusztusi hónapban a magyar infláció enyhülést mutatott, de az…
Tovább olvasom >MTÜ: egymilliárd forint értékű támogatást hívhatnak le a vidéki kávéházak és alkoholmentes italokra specializálódott vendéglátóhelyek
Mintegy ezer vidéki kávézó és alkoholmentes italokra specializálódott vendéglátóhely pályázhat…
Tovább olvasom >A NAV revizorai minden ötödik ellenőrzésnél találtak hibát a nyári akcióban
A Balatonnál és a Velencei-tónál a revizorok több mint háromezer…
Tovább olvasom >