Szintlépés sonkákkal – a HERZ új kampánnyal állt elő
Lépj szintet Te is a megújult Herz sonkákkal! – ez a Herz legújabb kampányának fő üzenete, amelynek célja, hogy a fogyasztókkal széleskörben megismertesse a megújult HERZ márkaértékeket, a megújult arculatot és csomagolásdesignt.

A HERZ márka kívül-belül megújult
“Egyértelmű célunk, hogy a HERZ márkát fogyasztóink a minőségi sonkatermékekkel azonosítsák. Erre is épül az újrabevezetést támogató kommunikációnk, amelynek azt is célja megmutatni, hogyan tájékozódhatnak a fogyasztók az egyes termékjellemzőket, és így a sonkák egyedi termékelőnyeit illetően, hogy az étrendjüknek és igényeiknek legmegfelelőbbet vásárolják.”
– számolt be Szokolai Júlia, a Bonafarm húságazat stratégiai és marketingigazgatója.
A HERZ márka kívül-belül megújult: a csomagolás a fogyasztói kutatások során validált insightok mentén kapott új prémium designt, a terméket jól láttató betekintő ablakkal és az utánozhatatlan minőség megőrzésében nagy szerepet játszó visszazárható fóliával. A tálcás csomagolások 14%-kal kevesebb műanyagból készülnek, a legfontosabb termékinformációk pedig az eddiginél hangsúlyosabb módon tájékoztatják a fogyasztót.
A HERZ Lépj szintet! relaunch kampánya 2023. február-márciusban fut az alábbi felületeken: TV, OOH (CLP, BB), online (saját social media, influencer-owned social media csatornák).
A kampány kreatív koncepciója arra épül, hogy a HERZ sonkák szintet léptek. Ezt a transzformációt mutatják be részletesen, lépésről-lépésre a korábbi HERZ reklámfilm egyes jelenetei is a tévéreklámban:
A PR kampány központi eleme egy, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségével közösen összeállított edukációs tartalmi sorozat, amelyet a @helloherz Facebook és Instagram-csatornáin, valamint influencerek saját felületein követhetnek az érdeklődők.
Kapcsolódó cikkeink
“Franco sportos. Legyél te is frankó!” üzenettel indítja az évet és ösztönöz életmódváltásra a BioTechUSA
Európa egyik legnagyobb étrendkiegészítő és speciális élelmiszer gyártó- és forgalmazójaként…
Tovább olvasom >Új kommunikációs kampányt indít a dm – A dm bátorít, hogy #egészenén legyek
Az #egészenén címmel a dm tizenkét országban indít egy új…
Tovább olvasom >„Mindannyian különbözőek vagyunk” – A Pepco szívhez szóló karácsonyi kampánya
A Pepco idei karácsonyi kampánya a „Mindannyian különbözőek vagyunk” szlogennel…
Tovább olvasom >További cikkeink
FAO: Mérséklődött az élelmiszer-alapanyagok világpiaci mutatója januárban
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar jövője a fiatalok kezében van
Az élelmiszerbiztonság és -minőség nem csupán az agrárium, hanem a…
Tovább olvasom >Zöldségkonzervekkel és édességgel is segített a Bonduelle
Huszadik évéhez ért 2025-ben a Bonduelle Central Europe Kft. és…
Tovább olvasom >