Szintlépés sonkákkal – a HERZ új kampánnyal állt elő
Lépj szintet Te is a megújult Herz sonkákkal! – ez a Herz legújabb kampányának fő üzenete, amelynek célja, hogy a fogyasztókkal széleskörben megismertesse a megújult HERZ márkaértékeket, a megújult arculatot és csomagolásdesignt.
“Egyértelmű célunk, hogy a HERZ márkát fogyasztóink a minőségi sonkatermékekkel azonosítsák. Erre is épül az újrabevezetést támogató kommunikációnk, amelynek azt is célja megmutatni, hogyan tájékozódhatnak a fogyasztók az egyes termékjellemzőket, és így a sonkák egyedi termékelőnyeit illetően, hogy az étrendjüknek és igényeiknek legmegfelelőbbet vásárolják.”
– számolt be Szokolai Júlia, a Bonafarm húságazat stratégiai és marketingigazgatója.
A HERZ márka kívül-belül megújult: a csomagolás a fogyasztói kutatások során validált insightok mentén kapott új prémium designt, a terméket jól láttató betekintő ablakkal és az utánozhatatlan minőség megőrzésében nagy szerepet játszó visszazárható fóliával. A tálcás csomagolások 14%-kal kevesebb műanyagból készülnek, a legfontosabb termékinformációk pedig az eddiginél hangsúlyosabb módon tájékoztatják a fogyasztót.
A HERZ Lépj szintet! relaunch kampánya 2023. február-márciusban fut az alábbi felületeken: TV, OOH (CLP, BB), online (saját social media, influencer-owned social media csatornák).
A kampány kreatív koncepciója arra épül, hogy a HERZ sonkák szintet léptek. Ezt a transzformációt mutatják be részletesen, lépésről-lépésre a korábbi HERZ reklámfilm egyes jelenetei is a tévéreklámban:
A PR kampány központi eleme egy, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségével közösen összeállított edukációs tartalmi sorozat, amelyet a @helloherz Facebook és Instagram-csatornáin, valamint influencerek saját felületein követhetnek az érdeklődők.
Kapcsolódó cikkeink
Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >Bekuckózós élmény a novemberi hűvös napokra!
Megérkezett a limitált kiadású Mizo narancsos-csoki ízű tejital! Nincs is melengetőbb…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: A harmadik negyedévében a gazdaság teljesítménye 0,7százalékkal mérséklődött az előző év azonos időszakihoz képest
Magyarország bruttó hazai termékének (GDP) volumene 2024 harmadik negyedévében a…
Tovább olvasom >Állatfeldolgozás 2024-ben: Növekvő sertés- és baromfivágások, csökkenő szarvasmarha- és juhfeldolgozás
2024 első három negyedévében vegyes eredményeket mutattak a magyar vágóhidakon…
Tovább olvasom >Lakásfelújítás: új lehetőség a SZÉP-kártyával
A kormány döntése értelmében 2025-től a SZÉP-kártyán rendelkezésre álló összeg…
Tovább olvasom >