Szintlépés sonkákkal – a HERZ új kampánnyal állt elő
Lépj szintet Te is a megújult Herz sonkákkal! – ez a Herz legújabb kampányának fő üzenete, amelynek célja, hogy a fogyasztókkal széleskörben megismertesse a megújult HERZ márkaértékeket, a megújult arculatot és csomagolásdesignt.

A HERZ márka kívül-belül megújult
“Egyértelmű célunk, hogy a HERZ márkát fogyasztóink a minőségi sonkatermékekkel azonosítsák. Erre is épül az újrabevezetést támogató kommunikációnk, amelynek azt is célja megmutatni, hogyan tájékozódhatnak a fogyasztók az egyes termékjellemzőket, és így a sonkák egyedi termékelőnyeit illetően, hogy az étrendjüknek és igényeiknek legmegfelelőbbet vásárolják.”
– számolt be Szokolai Júlia, a Bonafarm húságazat stratégiai és marketingigazgatója.
A HERZ márka kívül-belül megújult: a csomagolás a fogyasztói kutatások során validált insightok mentén kapott új prémium designt, a terméket jól láttató betekintő ablakkal és az utánozhatatlan minőség megőrzésében nagy szerepet játszó visszazárható fóliával. A tálcás csomagolások 14%-kal kevesebb műanyagból készülnek, a legfontosabb termékinformációk pedig az eddiginél hangsúlyosabb módon tájékoztatják a fogyasztót.
A HERZ Lépj szintet! relaunch kampánya 2023. február-márciusban fut az alábbi felületeken: TV, OOH (CLP, BB), online (saját social media, influencer-owned social media csatornák).
A kampány kreatív koncepciója arra épül, hogy a HERZ sonkák szintet léptek. Ezt a transzformációt mutatják be részletesen, lépésről-lépésre a korábbi HERZ reklámfilm egyes jelenetei is a tévéreklámban:
A PR kampány központi eleme egy, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségével közösen összeállított edukációs tartalmi sorozat, amelyet a @helloherz Facebook és Instagram-csatornáin, valamint influencerek saját felületein követhetnek az érdeklődők.
Kapcsolódó cikkeink
Júliusban a zöldebb fogyasztói döntésekért kampányol az Auchan
Az Auchan Magyarország 2025-ben is csatlakozik a globális Műanyagmentes július…
Tovább olvasom >Owen Wilson a Wolt nemzetközi kampányának új arca
Owen Wilsonnal indította első márkanagyköveti kampányát a Wolt. Az egyéves…
Tovább olvasom >Új, AXE Fine Fragrance kollekció: az illat, amit nem tudsz kiverni a fejedből!
2025-ben egy merész termékbevezetéssel, és egy nagyívű kampánnyal rukkolt elő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy áremelési hullám várható a kereskedelemben
2025 első felében általánosan csökkenő áremelési szándékokat tapasztalt a GKI…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >Az infláció az eurózónában 2 százalékra, az EU-ban 2,3 százalékra gyorsult éves szinten
Gyorsult az infláció növekedése az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >