Szintlépés sonkákkal – a HERZ új kampánnyal állt elő
Lépj szintet Te is a megújult Herz sonkákkal! – ez a Herz legújabb kampányának fő üzenete, amelynek célja, hogy a fogyasztókkal széleskörben megismertesse a megújult HERZ márkaértékeket, a megújult arculatot és csomagolásdesignt.

A HERZ márka kívül-belül megújult
“Egyértelmű célunk, hogy a HERZ márkát fogyasztóink a minőségi sonkatermékekkel azonosítsák. Erre is épül az újrabevezetést támogató kommunikációnk, amelynek azt is célja megmutatni, hogyan tájékozódhatnak a fogyasztók az egyes termékjellemzőket, és így a sonkák egyedi termékelőnyeit illetően, hogy az étrendjüknek és igényeiknek legmegfelelőbbet vásárolják.”
– számolt be Szokolai Júlia, a Bonafarm húságazat stratégiai és marketingigazgatója.
A HERZ márka kívül-belül megújult: a csomagolás a fogyasztói kutatások során validált insightok mentén kapott új prémium designt, a terméket jól láttató betekintő ablakkal és az utánozhatatlan minőség megőrzésében nagy szerepet játszó visszazárható fóliával. A tálcás csomagolások 14%-kal kevesebb műanyagból készülnek, a legfontosabb termékinformációk pedig az eddiginél hangsúlyosabb módon tájékoztatják a fogyasztót.
A HERZ Lépj szintet! relaunch kampánya 2023. február-márciusban fut az alábbi felületeken: TV, OOH (CLP, BB), online (saját social media, influencer-owned social media csatornák).
A kampány kreatív koncepciója arra épül, hogy a HERZ sonkák szintet léptek. Ezt a transzformációt mutatják be részletesen, lépésről-lépésre a korábbi HERZ reklámfilm egyes jelenetei is a tévéreklámban:
A PR kampány központi eleme egy, a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségével közösen összeállított edukációs tartalmi sorozat, amelyet a @helloherz Facebook és Instagram-csatornáin, valamint influencerek saját felületein követhetnek az érdeklődők.
Kapcsolódó cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Tízből nyolc magyar ezt csomagolja a hátizsákba, ha kirándulni indul
Tavasz, napsütés, szabad levegő – indul a túraszezon. A PICK…
Tovább olvasom >Húsvétra hangolva: így alakul az ünnepi nyitvatartás a PENNY-ben
A PENNY idén is pénztárcabarát árakkal és színes választékkal köszönti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Föld napja: Felemás a magyar lakosság klímatudatossága
Április 22-e a Föld napja, így kifejezetten aktuális kérdés a…
Tovább olvasom >Országos kampányt indított a Tej Terméktanács a trappista sajt népszerűsítésére
A Tej Terméktanács országos marketingkampányt indított a hazai előállítású trappista…
Tovább olvasom >Bizalomzuhanás a globális gazdaságban az amerikai vámháború nyomán
A világgazdaság vezető szereplőinek gazdasági bizalmi indexei jelentősen romlottak az…
Tovább olvasom >