Szinglik bulija
Vannak koncepciók, amikre nincs jobb „vevő” a németeknél. Ilyenek a különböző vendéglátóhelyi partnerkereső kezdeményezések – például az úgynevezett Vakrandi projekt. És mivel szinglik mindenhol vannak, az ott bevált ötletet minden bizonnyal itthon is arathat sikert. Német nagyvárosokban ügynökségek szervezik – tudniillik három nőnek és három férfinak találkozót egy étteremben – de maguk a vendéglátósok is kezdeményezhetik a szokásos „szinglibuli lesz, majdcsak történik valami”- típusú rendezvények helyett. A házigazdának előnyt jelent, hogy a hatfős (!) asztalok „foglaltságán” túl viszonylag magas a fogyasztás összege is, hiszen a legalább háromfogásos menü mellett szinte garantált az aperitif, a vacsora mellé járó ital és a kávé rendelése is. Hódítani akarókról lévén szó, nem számítanak a kicsinyes vendégek közé, ami az italfogyasztásban és a borravalóban is megmutatkozhat. Csak a romantikus környezetet illik nekik megteremteni. (Képünk máshol készült illusztráció)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >