Szezonális termékeket és 25 új márkát kínál az MDDÜ webshopja
Szezonális termékek és 25 új márka kreációi is várják a divat- és dizájnipar iránt érdeklődő vásárlókat a Magyar Divat & Divat Ügynökség (MDDÜ) Budapest Select Concept Store webshopjában – tájékoztatta az MDDÜ kedden az MTI-t.
A webshop bővítésének köszönhetően jelenleg már 67 magyar brand termékei közül válogathatnak az oldal látogatói: egyedi női és férfiruhák mellett kiegészítők, lakberendezési tárgyak és szépségápolási termékek is szerepelnek a kínálatban – olvasható az MDDÜ tájékoztatójában.
A látogatók jelenleg 36 divat-, 20 dizájn-, 4 kozmetikai márka, valamint 7 kiegészítő- és ékszertervező alkotásait vásárolhatják meg a webshopból, amely ingyenes szállítással és egyéb szezonális kedvezményekkel igyekszik támogatni a márkák eladásait.
Az online üzlet működtetésével az MDDÜ szeretné felhívni a tudatos fogyasztók figyelmét a hazai termékek vásárlására és a magyar tervezők támogatására.
A látogatók az oldalon felfedezhetnek továbbá egy folyamatosan frissülő blogfelületet is, amelyen iparági hírekről és a márkákkal kapcsolatos különlegességekről lehet tájékozódni.
Mint írják, az MDDÜ ebben az évben további nyílt jelentkezési kiírásokat tervez magyar divat-, dizájn- és kozmetikai márkák részére.
„Büszkék vagyunk rá, hogy a Budapest Select Concept Store híre már a tengeren túlra is eljutott, a környező országok mellett az Egyesült Államokból és az ázsiai térségből is rákerestek már az oldalra” – idézi a tájékoztató Bata-Jakab Zsófiát, az MDDÜ vezérigazgatóját, aki szerint nagy volt az érdeklődés a román, ukrán, lengyel és szlovák térségekből is.
Az MDDÜ egyik fontos célja, hogy tovább erősítse a régiós divat- és dizájnipari kapcsolatait, Budapest pedig vezető szerepet töltsön be a közép-európai régió központjaként. „Az oldal bővítésével újabb márkáknak biztosíthatjuk ezt a széleskörű láthatóságot, amely szintén nagyszerű eredmény” – mondta Bata-Jakab Zsófia.
Tavaly december elsején indult az MDDÜ Budapest Select Concept Store webshopja. Az oldal elindításával az MDDÜ a világjárvány miatt megváltozott fogyasztói szokásokhoz igazodva, illetve a hazai iparági szereplők által megfogalmazott igényekre reagálva nyújt online értékesítési lehetőséget a magyar márkáknak. Az MDDÜ a webshop létrehozásával átvállalja a márkák digitalizációs fejlesztési terheinek egy részét, ezzel enyhítve a koronavírus-járvány kedvezőtlen hatásait.
A tájékoztató szerint az elmúlt években a divatiparban az e-kereskedelem volt az egyik legdinamikusabban növekvő szegmens. A Budapest Select Concept Store már az első pár hónapban is kiemelkedő eredményeket ért el. A webshopot mintegy 300 ezren keresték fel már az első hetekben, a közösségi médiában pedig több ezer követőre tett szert.
Az elmúlt időszakban népszerű és keresett árucikk volt a maszk, a dizájnerpóló, de sokan érdeklődtek a hazai formatervezők munkái iránt is. A vásárlások száma körülbelül 70-30 százalékban oszlik meg a fővárosi és a vidéki településeken élő fogyasztók között – olvasható a tájékoztatóban. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Használt autót webshopból? Ezek a legújabb trendek a használtautó-piacon
A 2023-as év konszolidációt hozott a használtautó-piacon, de a recesszió…
Tovább olvasom >A MediaMarkt Magyarország ügyvezetője szerint a Temu árelőnnyel csábít, de hosszú távon nem építhet stabil vásárlói lojalitást
Szilágyi Gábor, a MediaMarkt Magyarország ügyvezetője figyelmeztetett a Temuhoz hasonló…
Tovább olvasom >Erre keresnek most a magyarok az Árukereső.hu szerint
A jó idő eljövetelével megugrott az érdeklődés a szabadidős tevékenységekhez…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >