Szerezz örömet! Ebben most a Coca-Cola plakátok is a segítségedre lesznek

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2019. 01. 04. 11:18

Jóságra buzdítanak és a hogyanra is ötletet adnak a Coca-Cola Magyarország interaktív plakátjai.

A jó szándék mindenkiben benne van, csak sokszor elbizonytalanodunk, miképpen fejezhetnénk ezt ki és kinek, hogyan csalhatnánk mosolyt az arcára. A Coca-Cola Magyarország a segítségünkre siet idén decemberben: #SzerezzÖrömet kampánya során többek között Coca-Cola palackokon, valamint villamosmegállókban elhelyezett interaktív plakátokon keresztül ad konkrét tippeket, hogyan tehetik egymás napját szebbé az emberek. Már csak a javaslatok megfogadására van szükség, hogy mindenki karácsonya boldogabb lehessen!

Összesen 23 féle üzenetet rejtenek azok a city lightok, amelyeket a Coca-Cola Magyarország helyezett el a 4-6-os villamos vonalán. A Margit-híd, a Nyugati Pályaudvar, a Wesselényi utca, és a Móricz Zsigmond körtéri megállóban található plakát mellett elhaladók egy felhívással találkoznak, hogy a világnak több jóságra van szüksége, és mindenki, aki ezzel egyetért, egy gomb megnyomásával saját üzenetet kap a vállalattól. A kis nyomtatott kártyán bárki által megvalósítható és mindenki számára hasznos tanácsok szerepelnek, például hogy beszélgessünk egy idős emberrel, nevettessünk meg valakit, vagy épp főzzünk egyik szerettünknek valami finomat.

A jó cselekedetekkel kapcsolatos ötletekre rögtön hatalmas igény mutatkozott: már az első három napban, közel 1500 járókelő kért tippet a négy helyszínen arra, hogy hozzájárulhasson a világ jóságához. Az örömszerzők a Coca-Cola karácsonyi palackjainak címkéivel is szerezhetnek inspirációt arra, hogyan lephetik meg a számukra fontosakat, okozhatnak kellemes perceket a környezetüknek, vagy kedveskedhetnek akár a közelükben lévő idegeneknek is.

A Coca-Cola 0.5l PET palackjain elhelyezett összesen közel negyvenféle üzenet járul hozzá ahhoz, hogy az ünnepek közeledtével jobbá varázsoljuk a világot magunk körül. A karácsonyi kampány további elemekkel, így például TV- és moziszpotokkal, poszterekkel, épülethálókkal, bannerekkel és audio reklámokkal bátorít mindenkit arra, hogy #SzerezzÖrömet!

 

Kapcsolódó cikkeink