„Szeresd a bélflórádat”, üzeni leveseivel a Waitrose & Partners
A brit Waitrose & Partners új, dietetikusok által fejlesztett saját márkás leveseket kínál „Love Your Gut” márkajelzés alatt jelenleg kétféle – alma-répa-kurkuma és sokmagvas – változatban. Az almából, répából, kókusztejből és almaecetből készülő változatot egy csipetnyi kurkuma fűszerezi. A sokmagvas levesbe pedig csicseriborsó, köles, árpagyöngy, lencse és gazdag paradicsomszósz került.
A tervek szerint márciusban kefiritalokkal egészül ki a választék, amelyek mangó-sárkánygyümölcs, valamint eper-bodza ízben kaphatók majd. Mindkét ital csomagolásán megjelenik majd a „Good Health” (jó egészség) logó.
A Love Your Gut választékkal a lánc a vásárlók tájékozott döntéseinek segítését célozza, hiszen egyértelműen jelzi számukra: e termékek fogyasztása előnyös az emésztőrendszer számára.//
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligencia segítségével kínál személyre szabott online vásárlási élményt a Waitrose
A Waitrose a mesterséges intelligencia segítségével kíván személyre szabott online…
Tovább olvasom >Fontos megismertetni a gyermekekkel a tej minden élettani hatását
Fontos megismertetni a felnövekvő generációval a tej minden élettani hatását…
Tovább olvasom >Bernáth József őszi finomságával búcsúzik Frutti, Veggi és Káosz
Az Európai Friss Csapat program idei utolsó sajtóworkshopján igazi őszi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >