„Szeresd a bélflórádat”, üzeni leveseivel a Waitrose & Partners
A brit Waitrose & Partners új, dietetikusok által fejlesztett saját márkás leveseket kínál „Love Your Gut” márkajelzés alatt jelenleg kétféle – alma-répa-kurkuma és sokmagvas – változatban. Az almából, répából, kókusztejből és almaecetből készülő változatot egy csipetnyi kurkuma fűszerezi. A sokmagvas levesbe pedig csicseriborsó, köles, árpagyöngy, lencse és gazdag paradicsomszósz került.
A tervek szerint márciusban kefiritalokkal egészül ki a választék, amelyek mangó-sárkánygyümölcs, valamint eper-bodza ízben kaphatók majd. Mindkét ital csomagolásán megjelenik majd a „Good Health” (jó egészség) logó.
A Love Your Gut választékkal a lánc a vásárlók tájékozott döntéseinek segítését célozza, hiszen egyértelműen jelzi számukra: e termékek fogyasztása előnyös az emésztőrendszer számára.//
Kapcsolódó cikkeink
Mesterséges intelligencia segítségével kínál személyre szabott online vásárlási élményt a Waitrose
A Waitrose a mesterséges intelligencia segítségével kíván személyre szabott online…
Tovább olvasom >Fontos megismertetni a gyermekekkel a tej minden élettani hatását
Fontos megismertetni a felnövekvő generációval a tej minden élettani hatását…
Tovább olvasom >Bernáth József őszi finomságával búcsúzik Frutti, Veggi és Káosz
Az Európai Friss Csapat program idei utolsó sajtóworkshopján igazi őszi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >