Szenvedéllyel a minőségi étkezésekért
A piacvezető Pick Szeged Zrt. minőségi alapanyagokból készült termékeket, megújult termékskálát kínál nemcsak a téliszalámit kedvelőknek, hanem a szalámik, felvágottak, sonkák, kolbászok, virslik, májpástétomok, szalonnák, pácolt vagy füstölt húsok imádóinak is.
A Herz régóta az egyik legkedveltebb magyar márka, ami az újrapozicionálásnak köszönhetően egy tradicionális magyar márka alapértékeit képviselő, fiatalos, trendi márkává vált. Közel kétéves kihagyás után vadonatúj, a modern ízlésvilághoz igazított csomagolással, újragondolt termékválasztékkal, de a hagyományos ízvilághoz hűen jelent meg ismét az üzletek polcain és a fogyasztók asztalán. A hagyományos szárazárukon túl mediterrán típusú és fűszerbevonatos szalámik is színesítik a Herz-szortimentet. A Pick Szeged Zrt. nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a késztermék minőségi életútját meghosszabbítsa, emiatt egyes Herz szeletelt termékek csomagolásán változtatott az úgynevezett fresh box csomagolásmód bevezetésével: a könnyen visszazárható és jobban illeszkedő fóliának köszönhetően a szalámi tovább megőrzi a nedvességét, így a fogyasztó tovább élvezheti a zamatos ízeket.
Mindemellett a vállalat küldetésének tekinti, hogy az árérzékenyebb fogyasztóknak is tudjon jó ár-érték arányú termékekkel szolgálni, ezért őket megcélozva vezette be a fix árpontos, szinte minden termékkategóriában elérhető Família termékcsaládot.
A Pick Szeged Zrt. több mint 140 éves tapasztalata, a minőség iránt elkötelezett munkavállalók szaktudása, a környezetbarát és modern technológiával bíró gyártósorok mind azt a célt szolgálják, hogy a fogyasztók a lehető legtöbbször megtapasztalják a kellemes baráti vagy családi légkörben eltöltött valódi étkezések élményét, azt az örömöt, amit egy jó étel adhat a testnek és a léleknek. (X)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >