Szenvedéllyel a minőségi étkezésekért

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 02. 08. 18:04

A piacvezető Pick Szeged Zrt. minőségi alapanyagokból készült termékeket, megújult termékskálát kínál nemcsak a téliszalámit kedvelőknek, hanem a szalámik, felvágottak, sonkák, kolbászok, virslik, májpástétomok, szalonnák, pácolt vagy füstölt húsok imádóinak is.

A Herz régóta az egyik legkedveltebb magyar márka, ami az újrapozicionálásnak köszönhetően egy tradicionális magyar márka alapértékeit képviselő, fiatalos, trendi márkává vált. Közel kétéves kihagyás után vadonatúj, a modern ízlésvilághoz igazított csomagolással, újragondolt termékválasztékkal, de a hagyományos ízvilághoz hűen jelent meg ismét az üzletek polcain és a fogyasztók asztalán. A hagyományos szárazárukon túl mediterrán típusú és fűszerbevonatos szalámik is színesítik a Herz-szortimentet. A Pick Szeged Zrt. nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a késztermék minőségi életútját meghosszabbítsa, emiatt egyes Herz szeletelt termékek csomagolásán változtatott az úgynevezett fresh box csomagolásmód bevezetésével: a könnyen visszazárható és jobban illeszkedő fóliának köszönhetően a szalámi tovább megőrzi a nedvességét, így a fogyasztó tovább élvezheti a zamatos ízeket.

Mindemellett a vállalat küldetésének tekinti, hogy az árérzékenyebb fogyasztóknak is tudjon jó ár-érték arányú termékekkel szolgálni, ezért őket megcélozva vezette be a fix árpontos, szinte minden termékkategóriában elérhető Família termékcsaládot.

A Pick Szeged Zrt. több mint 140 éves tapasztalata, a minőség iránt elkötelezett munkavállalók szaktudása, a környezetbarát és modern technológiával bíró gyártósorok mind azt a célt szolgálják, hogy a fogyasztók a lehető legtöbbször megtapasztalják a kellemes baráti vagy családi légkörben eltöltött valódi étkezések élményét, azt az örömöt, amit egy jó étel adhat a testnek és a léleknek. (X)

Kapcsolódó cikkeink