Szénhidrátmentes sör és egyebek
Amíg a világ söripara jó ideje foglalkozik az alkoholmentes sörök ízének javításával – fokozottabb erőbedobással is az utóbbi években, amikor ennek az italfajtának a fogyasztása korábban elképzelhetetlen módon emelkedik –, az Anheuser-Buschnál elkészült a szénhidrátmentes sör.
A fáma szerint a recept és az eljárás tízéves fejlesztése alatt 130-nál is több mintát kóstoltak meg a Bud Light Next sör kifejlesztői. A 2022-ben piacra kerülő Next nem tartalmaz semmiféle szénhidrátot, kalóriából a hagyományos Bud Light 110-éhez képest is 30-cal kevesebbet, viszont közel annyi alkoholt: 4 százalékot. Nem is csoda, hogy könnyűnek, frissítőnek nevezik az elsősorban a fiatalabb fogyasztókat megcélzó italt, amelyben citrusos ízjegyek is érzékelhetők.
Az egészségtrendek, az új generációk változó igényei a söripart is komoly kihívások elé állítják, a Bud Light márkának sem a Next az első rendhagyó terméke – a seltzer után piacra dobtak egy paradicsomos sörcsaládot is, a csípős paprikás és a kagylós ízű Bud Light Chiladákat.
//
A fenti cikk a Trade magazin 2021/12-01. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >Bízik a Molson Coors a sörben
A Molson Coors legfontosabb márkái a kategóriában növekedtek az elmúlt…
Tovább olvasom >Tizenhárom millió dollárból korszerűsíti Georgia-i üzemét az Anheuser-Busch
A cartersville-i telephelyen végrehajtott beruházás eredményeként a vállalat a sörökön…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Az idei első félévben is töretlenül bővült a globális hotelipar
Az előző év kiugró eredményeihez képest is képes volt tovább…
Tovább olvasom >