Személyre szabott üzenetekkel kampányol a Magyar Turisztikai Ügynökség a közeli országokban
A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a nemzetközi Budapest-kampánnyal párhuzamosan elindította Magyarországot népszerűsítő kampányát is, a hirdetések 2020 nyarán először azoknak az országoknak a lakóit szólítják meg, amelyek Magyarországtól autóval is elérhető távolságban vannak – közölte az ügynökség az MTI-vel.
A közleményben kiemelték: a koronavírus-járvány utáni felépülésben kiemelten fontos, hogy ne csak a belföldi turizmus induljon el újra, hanem a határok megnyitásával egy időben fokozatosan elkezdjenek visszatérni a külföldi utazók is.
A június 16-tól július végéig tartó kampányidőszakban először Németországban, Ausztriában, Szlovákiában, Csehországban, Lengyelországban, Szerbiában és Romániában kezdi el a kommunikációt az MTÜ, elsősorban a digitális platformokat használva, így a Facebookon, YouTube-on rövid imázsfilmekkel és egyéb hirdetésekkel üzen a közeli országok utazást tervező családjainak, baráti társaságainak – írják a közleményben.
A WOW Hungary országmárka alatt futó kampány célja felhívni a figyelmet arra, a koronavírus járvány után Magyarország készen áll vendégül látni a turistákat.
Az MTÜ közölte, kampányai során először nemcsak saját nyelvükön szólítja meg az utazást tervezőket, de minden célországban más és más kisfilmeket mutata be, és a különböző célcsoportoknak különböző üzeneteket fogalmaz meg. Valamennyi filmben közös, hogy felhívják a figyelmet Magyarország vízkincseire.
A kampány későbbi szakaszában, a digitális és közösségi platformok mellett bizonyos célpiacokon televíziós és közterületi hirdetésekben is megjelennek majd a WOW Hungary – Wellspring Of Wonders országmárka alá tartozó üzenetek, ezzel is tovább építve a kommunikációs platformot – tájékoztatott az MTÜ. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Nagy potenciál rejlik a konferenciaturizmusban
Az államtitkár hangsúlyozta, hogy a konferenciaturizmusban hosszú távú növekedési potenciál…
Tovább olvasom >Idén is díjazták a legjobb konferencia és wellness szállodákat
Hat magyarországi konferencia és wellness szálloda, valamint rendezvényhelyszín kapott Aranynap-díjat…
Tovább olvasom >A Balatoni Szövetség a Balaton lelkiismerete lesz
Az önkormányzatokat tömörítő Balatoni Szövetség (BSZ) a Balaton lelkiismerete kell…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy potenciál rejlik a konferenciaturizmusban
Az államtitkár hangsúlyozta, hogy a konferenciaturizmusban hosszú távú növekedési potenciál…
Tovább olvasom >Aprófalva betakarít – A nap videója
Az AI megjelenése óta számos videó jelenik meg a neten Tatsuya…
Tovább olvasom >Elemi fáradtság – A nap képe
Ön üzletvezetőként hogyan kezelné a helyzetet (röhögés nélkül persze)?
Tovább olvasom >