Személyre szabott üzenetekkel kampányol a Magyar Turisztikai Ügynökség a közeli országokban
A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a nemzetközi Budapest-kampánnyal párhuzamosan elindította Magyarországot népszerűsítő kampányát is, a hirdetések 2020 nyarán először azoknak az országoknak a lakóit szólítják meg, amelyek Magyarországtól autóval is elérhető távolságban vannak – közölte az ügynökség az MTI-vel.
A közleményben kiemelték: a koronavírus-járvány utáni felépülésben kiemelten fontos, hogy ne csak a belföldi turizmus induljon el újra, hanem a határok megnyitásával egy időben fokozatosan elkezdjenek visszatérni a külföldi utazók is.
A június 16-tól július végéig tartó kampányidőszakban először Németországban, Ausztriában, Szlovákiában, Csehországban, Lengyelországban, Szerbiában és Romániában kezdi el a kommunikációt az MTÜ, elsősorban a digitális platformokat használva, így a Facebookon, YouTube-on rövid imázsfilmekkel és egyéb hirdetésekkel üzen a közeli országok utazást tervező családjainak, baráti társaságainak – írják a közleményben.
A WOW Hungary országmárka alatt futó kampány célja felhívni a figyelmet arra, a koronavírus járvány után Magyarország készen áll vendégül látni a turistákat.
Az MTÜ közölte, kampányai során először nemcsak saját nyelvükön szólítja meg az utazást tervezőket, de minden célországban más és más kisfilmeket mutata be, és a különböző célcsoportoknak különböző üzeneteket fogalmaz meg. Valamennyi filmben közös, hogy felhívják a figyelmet Magyarország vízkincseire.
A kampány későbbi szakaszában, a digitális és közösségi platformok mellett bizonyos célpiacokon televíziós és közterületi hirdetésekben is megjelennek majd a WOW Hungary – Wellspring Of Wonders országmárka alá tartozó üzenetek, ezzel is tovább építve a kommunikációs platformot – tájékoztatott az MTÜ. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Eurostat: tovább emelkedett az online platformokon rövidtávra foglalt vendégéjszakák száma az EU-ban
Az előző év adataihoz képest 18,8 százalékkal 854,1 millióra emelkedett…
Tovább olvasom >Tovább bővítik a Via Transilvanica turistaútvonalat
Románia újabb történelmi-néprajzi régióira terjesztik ki az Erdélyt északkeletről délnyugatra…
Tovább olvasom >A turizmusra is kihat a járvány eszkalációja
Bár a ragadós száj- és körömfájás vírusa emberre nem veszélyes,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eurostat: tovább emelkedett az online platformokon rövidtávra foglalt vendégéjszakák száma az EU-ban
Az előző év adataihoz képest 18,8 százalékkal 854,1 millióra emelkedett…
Tovább olvasom >Tovább bővítik a Via Transilvanica turistaútvonalat
Románia újabb történelmi-néprajzi régióira terjesztik ki az Erdélyt északkeletről délnyugatra…
Tovább olvasom >Több mint kétszáz program a szombathelyi AGORA tavaszi kínálatában
Több mint kétszáz programot – közte koncerteket, színházi előadásokat, családi…
Tovább olvasom >