Személyre szabható szószadagolót fejlesztett a Kraft Heinz
Digitális szószadagolót fejlesztett a Kraft Heinz Co., amelynek használatával egyetlen gombnyomással állíthatnak össze a fogyasztók ízlés szerinti szószkombinációkat.
A szószadagoló fejlesztése mögött meghúzódó motiváció nem más, mint hogy a vállalat új ízeket és a kedvenc dresszingeikkel való kísérletezési lehetőségek tárházát kívánta kínálni a fogyasztóknak.
A szabadon álló, érintőképernyőn keresztül működtethető készülék több mint 200 potenciális kombinációból enged választani. Ugyanakkor a Kraft Heinznek lehetőséget ad arra is, hogy valós idejű betekintést nyerjen az egyes készülékeket használók dresszingkombinációi alapján felvázolható trendekbe.
A Heinz Remix a 2023-as chicagói National Restaurant Association rendezvényén debütál, majd 2023 végén–2024 elején indul a vendéglátóhelyi tesztelés.
A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
A Kraft Heinz továbbra is érzi a fogyasztók költségtudatosságának hatását
A szószokat és leveseket gyártó amerikai Kraft Heinz továbbra is…
Tovább olvasom >Élelmiszer ihlette hajszínezőt készített a Kraft Heinz
Velveeta Gold néven dobta piacra a Kraft Heinz első hajfestékét,…
Tovább olvasom >Oscar Mayer hotdogokkal és kolbászokkal lép be a Kraft Heinz a növényi alapú húsok piacára
Az élelmiszeripari óriás és partnere, a NotCo azt reméli, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
A nagyvállalatok ellenállnak a gazdasági bizonytalanságnak
Visszafogott várakozások jellemzik a hazai nagyvállalati szektort a következő egy…
Tovább olvasom >Cégtrend 2024-ben: pozitívabb félév, de még mindig negatív üzenet
Az elmúlt öt év legalacsonyabb cégszámát idén júniusban regisztrálták. Az…
Tovább olvasom >A Magyar Marketing Szövetség a szakma utánpótlásáért
A Magyar Marketing Szövetség aktívan tesz a szakma jövőjéért, ezért…
Tovább olvasom >