Személyre szabható szószadagolót fejlesztett a Kraft Heinz
Digitális szószadagolót fejlesztett a Kraft Heinz Co., amelynek használatával egyetlen gombnyomással állíthatnak össze a fogyasztók ízlés szerinti szószkombinációkat.
A szószadagoló fejlesztése mögött meghúzódó motiváció nem más, mint hogy a vállalat új ízeket és a kedvenc dresszingeikkel való kísérletezési lehetőségek tárházát kívánta kínálni a fogyasztóknak.
A szabadon álló, érintőképernyőn keresztül működtethető készülék több mint 200 potenciális kombinációból enged választani. Ugyanakkor a Kraft Heinznek lehetőséget ad arra is, hogy valós idejű betekintést nyerjen az egyes készülékeket használók dresszingkombinációi alapján felvázolható trendekbe.
A Heinz Remix a 2023-as chicagói National Restaurant Association rendezvényén debütál, majd 2023 végén–2024 elején indul a vendéglátóhelyi tesztelés.
A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Hárommilliárd dolláros gyárfejlesztésbe kezd a Kraft Heinz az Egyesült Államokban
A Kraft Heinz bejelentette, hogy 3 milliárd dollárt fektet be…
Tovább olvasom >Bővítette spanyolországi gyárát a Kraft Heinz
Befejezte a Kraft Heinz spanyolországi, La Rioja tartományban található Alfaro…
Tovább olvasom >Eladhatja a Kraft Heinz az olasz Plasmon bébiétel-márkát
A Kraft Heinz ismét fontolóra vette az olasz Plasmon bébiétel-márka…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezetben és az Európai Unióban havi összevetésben csökkentek, éves szinten nőttek a termelői árak áprilisban
Az euróövezetben és az Európai Unióban (EU) havi összevetésben csökkentek,…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Beperelte a Sheint a Tudatos Vásárlók Egyesülete: sötét trükkökkel manipulálják a vásárlókat
A Tudatos Vásárlók Egyesülete (TVE) több európai fogyasztóvédelmi szervezettel közösen…
Tovább olvasom >