Szellemkonyhát nyitott a Kroger két üzletében
A Kroger Co. szellemkonyhát – tehát vendégteret nélkülöző, kizárólag elvitelre, illetve kiszállításra szánt ételek elkészítésére szakosodott konyhát – nyit két üzletében a technológiai start-uppal, a ClusterTruckkal együttműködésben. Az egyenként kb. 93 négyzetméternyi konyhák friss ételeket készítenek rendelésre és szállítanak házhoz szállítási díj nélkül. A vásárlók online, de az üzletben álló standnál is több mint 80 fogásos, éttermi minőségű menüsorból választhatnak.
A ClusterTruck befektetőjeként a Kroger már 2019-ben kísérletezett szellemkonyhákkal: üzletein kívül három helyszínen nyitott ilyen létesítményeket, de a kísérleti projekt már nem működik.
Kapcsolódó cikkeink
TikTok-trend ihlette a Kroger új saját márkás termékcsaládját
A Kroger amerikai élelmiszerlánc a legújabb „cherry-core” TikTok trendből merített…
Tovább olvasom >Elmarad a Kroger és az Albertsons egyesülése
Az Albertsons bejelentette, hogy felbontja a Krogerrel kötött, 25 milliárd…
Tovább olvasom >USA: tavaly minden háztartás vásárolt saját márkás élelmiszert
A Numerator frissített Private Label Trends Tracker felmérése szerint az…
Tovább olvasom >További cikkeink
MEGJELENT A TRADE MAGAZIN LEGFRISSEBB SZÁMA!
Megjelent a Trade magazin legújabb, 2025/6-7. száma, amelynek bővített digitális…
Tovább olvasom >A networking művészete
Teraszra kiülős, inspiráló találkozóra hívta az érdeklődőket a Trade Marketing…
Tovább olvasom >Új, átfogó, Magyarország sajátosságaira szabott klímatörvényt akar az Alkotmánybíróság – A nap videója
A Magyar Természetvédők Szövetsége örömmel fogadja az Alkotmánybíróság döntését, amely…
Tovább olvasom >