Százmilliárdot költünk el a neten
Noha az idén a hazai kereskedelem bevételeinek még alig egy százaléka származik világhálós vásárlásokból, ez az összeg mégis közelít a 100 milliárd forinthoz. 2009-ben a Bookline nyerte el az Év Legjobb Internetes Kereskedője címet.
A magyarországi internetezők negyede számít online vásárlónak, ez is csak a lakosság kevesebb mint 10 százalékát reprezentálja.
Évről évre bővül a webboltokban árusított termékek és szolgáltatások köre, ám a még a válság idején is növekedést felmutató korszerű kereskedelmi forma a fizetés módját tekintve jelentős lemaradásban van a nemzetközi trendekhez képest. Az elektronikus fizetést a neten vásárlók legfeljebb 4 százaléka használja. Ez nemcsak a bizalmatlansággal magyarázható, hanem a bankok túl bonyolult online fizetési rendszereivel is. Így nem véletlen, hogy a hazai e-kereskedők sorra nyitják az „offline” boltokat is – írja a Világgazdaság nyomán a privatbankar.hu.
Idén az Év Internetes Kereskedője a Bookline.hu Nyrt. lett, tízezer felhasználó közel nyolcszáz webáruházból választotta.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >