Százmilliárdot költünk el a neten
Noha az idén a hazai kereskedelem bevételeinek még alig egy százaléka származik világhálós vásárlásokból, ez az összeg mégis közelít a 100 milliárd forinthoz. 2009-ben a Bookline nyerte el az Év Legjobb Internetes Kereskedője címet.
A magyarországi internetezők negyede számít online vásárlónak, ez is csak a lakosság kevesebb mint 10 százalékát reprezentálja.
Évről évre bővül a webboltokban árusított termékek és szolgáltatások köre, ám a még a válság idején is növekedést felmutató korszerű kereskedelmi forma a fizetés módját tekintve jelentős lemaradásban van a nemzetközi trendekhez képest. Az elektronikus fizetést a neten vásárlók legfeljebb 4 százaléka használja. Ez nemcsak a bizalmatlansággal magyarázható, hanem a bankok túl bonyolult online fizetési rendszereivel is. Így nem véletlen, hogy a hazai e-kereskedők sorra nyitják az „offline” boltokat is – írja a Világgazdaság nyomán a privatbankar.hu.
Idén az Év Internetes Kereskedője a Bookline.hu Nyrt. lett, tízezer felhasználó közel nyolcszáz webáruházból választotta.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ausztriában lassult az infláció júniusban
Ausztriában a fogyasztói árak éves növekedése az előzetes becsléssel összhangban…
Tovább olvasom >Júniusban lassult a termelői árak éves csökkenése Németországban
Németországban a termelői árak 1,6 százalékkal csökkentek júniusban az egy…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar szakember-utánpótlását segítő magyar-szerb határmenti projekt indult
Uniós támogatással az élelmiszeripar és az ehhez kapcsolódó szolgáltatások szakember-utánpótlását…
Tovább olvasom >