Százmilliárdot költünk el a neten
Noha az idén a hazai kereskedelem bevételeinek még alig egy százaléka származik világhálós vásárlásokból, ez az összeg mégis közelít a 100 milliárd forinthoz. 2009-ben a Bookline nyerte el az Év Legjobb Internetes Kereskedője címet.
A magyarországi internetezők negyede számít online vásárlónak, ez is csak a lakosság kevesebb mint 10 százalékát reprezentálja.
Évről évre bővül a webboltokban árusított termékek és szolgáltatások köre, ám a még a válság idején is növekedést felmutató korszerű kereskedelmi forma a fizetés módját tekintve jelentős lemaradásban van a nemzetközi trendekhez képest. Az elektronikus fizetést a neten vásárlók legfeljebb 4 százaléka használja. Ez nemcsak a bizalmatlansággal magyarázható, hanem a bankok túl bonyolult online fizetési rendszereivel is. Így nem véletlen, hogy a hazai e-kereskedők sorra nyitják az „offline” boltokat is – írja a Világgazdaság nyomán a privatbankar.hu.
Idén az Év Internetes Kereskedője a Bookline.hu Nyrt. lett, tízezer felhasználó közel nyolcszáz webáruházból választotta.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >