Száz új termékkel bővül a Caola Zrt. portfoliója
Idén áprilistól a Caola Zrt. lett a londoni székhelyű Freestlye Ltd. termékeinek kizárólagos magyarországi forgalmazója. A több mint 30 éves múltra visszatekintő, széles termékportfólióval rendelkező Freestlye termékei 28 országban vannak jelen, számos kiskereskedelmi hálózatban megtalálhatóak női, férfi kozmetikai termékek, illetve háztartás-vegyipari termékek is. Széles termékportfólióját jellemzi a minőség, a sokszínűség, a folyamatos megújulás, egyedi csomagolások, modern dizájn és a kiváló ár-érték arány.
Férfi kozmetikai márkáik között szerepel a Magyarországon is közkedvelt, klasszikus SOLO termékcsalád, borotválkozási és tisztálkodási termékekkel, és férfi ajándékcsomagokkal. Nemrégiben jelent meg a modern, fiatalabb korosztályt megcélzó URBAN termékcsalád is. Termékcsalád tagjai között megtalálhatóak az egyedi dizájnnal, modern illatokkal rendelkező dezodorok, tusfürdők és after shave-ek és izgalmas külsejű ajándékcsomagok. Női termékpalettájuk igen széles az illatszerek és a tisztálkodási termékek kategóriájában. A Desiré márka nőies illatokkal, és elegáns csomagolással, míg az Amour és a GLAM márka trendi, fiatalos csomagolással, virágos-gyümölcsös illatokkal rendelkező termékei közül minden női fogyasztó könnyedén megtalálja a kedvencét. Emellett a Freestlye Cosmetics termékportfóliójában megtalálhatóak háztartás-vegyipari termékek is, mint légfrissítők, gél mosószerek, öblítők és mosogatószerek is.
„Vállalatunk sok éves partneri kapcsolat után vállalta a Freestlye termékek kizárólagos magyarországi forgalmazását. Úgy gondoljuk, hogy termékportfóliójuk kitűnően kiegészíti a Caola Zrt. eddigi termékpalettáját. A Freestlye termékekkel lehetőségünk van olyan termékkategóriákba is belépni, mint az illatszerek, ajándékcsomagok és vegyi termékek. Illetve tudjuk erősíteni a piaci pozíciónkat a férfi borotválkozási termékkategóriában is.” – nyilatkozta Fodor Attila, a Caola Zrt. kereskedelmi- és marketing igazgatója.
Vállalat életében más változások is történnek ebben az évben, hiszen a cég egy új, modern telephelyre költözik Diósdra. „ Az új telephelyre való költözéssel egy mérföldkő a cég életében, hiszen számos új lehetőség nyílik meg számunkra, mind gyártás-technológiai, mind kereskedelmi területen is. Ebben az évben megújul a Caola márka arculata, a termékek új köntösbe bújnak, illetve kutatás-fejlesztési csapatunkkal számos új termékfejlesztésen dolgozunk. A megújulás folyamatát, illetve az új termékbevezetéseket igyekszünk marketingakciókkal is támogatni, mellyel célunk, hogy a Caola márkanevet újra köztudatba hozzuk, és a fiatal generáció is megismerje a megújult Caola márkát. ” – mondta el Fodor Attila.
Kapcsolódó cikkeink
Arcápolás új szintre emelve
Az arcápolás piacán az innovációk soha nem látott ütemben formálják…
Tovább olvasom >A Caola Zrt. az egész országot képes ellátni fertőtlenítő- és tisztítószerekkel
A Caola Zrt. az egész országot képes ellátni fertőtlenítő- és…
Tovább olvasom >Nem mindegy, hogy sir vagy szőr!
A korlátozások, illetve az emberek mozgásterének beszűkülése erőteljesen visszavetette a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >