Szárnyalnak a brit Lidl növényi alapú eladásai
2025-ben 694%-os éves növekedést ért el saját márkás húsmentes és növényi alapú tejtermékeinek eladásaival a brit Lidl, messze túlszárnyalva a kitűzött 400%-os célt. A diszkontlánc három legnépszerűbb termék összehasonlításának adatai alapján megállapította, hogy a növényi alapú termékek közel 20%-kal jobban teljesítettek, mint a húshelyettesítők.

Az év eleje óta a diszkont több mint 1400 tonna hüvelyest, magot és gabonát adott el
A cikk a Trade magazin 2025/10. lapszámában olvasható.
A lánc a flexitáriánusok, vegánok és vegetáriánusok igényeinek kielégítése érdekében tovább bővíti kínálatát. Amali Bunter, a felelős beszerzésért és etikus kereskedelemért felelős vezető szerint ez fontos mérföldkő a fenntartható és egészséges étrendre való átállás folyamatában, valamint hozzájárul a Lidl 2050-re kitűzött Planetary Health Diet céljának eléréséhez.
A vállalat célja, hogy 2030-ra forgalmában a növényi eredetű fehérjék aránya elérje az összes fehérjeeladás 25%-át. Emellett 20 új termékkel is bővült a Vemondo Plant! kínálat, amelyekre vonatkozóan a kereskedő a Vegetarian Society tanúsítványát célozza.
Kapcsolódó cikkeink
Kolbászok, szalámik, taktikák
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Nagyker 2025: növekedés marzsnyomásban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Chez mélyhűtő!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kivonulhat Lengyelországból a Carrefour
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az MNB 6,5%-on tartja az alapkamatot – romlott a növekedési kilátás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lezárult az Eisberg lengyelországi gyárának felvásárlása is
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >