Szálljon versenybe a „Fenntarthatóság Szimbóluma 2023” címért!
A Trade Magazin újra versenyt hirdet – egy fenntarthatóbb jövőért. Szálljon versenybe Ön is, hogy elnyerhesse a „Fenntarthatóság Szimbóluma 2023” címet termék-, szolgáltatás-, vállalat- vagy CSR-kategóriában vagy fenntarthatóság nagyköveteként!
Nevezzen, hogy elnyerhesse a „Fenntarthatóság Szimbóluma 2023” címet!
Amennyiben fenntarthatósági szempontból példaértékű terméke, márkája, szolgáltatása van, vagy vállalata működésében, gyártási folyamatában, az alkalmazott technológiában, különböző fejlesztések alkalmazásával kevésbé terheli a környezetet, kisebb a karbon- vagy ökológiai lábnyommal rendelkezik. Jelentkezhet versenyünkre a nagyköveti címért is saját nevében, vagy kollégáját, ismerősét ajánlva, amennyiben másokhoz képest kiemelkedő tevékenységet hajtott végre a környezetterhelés csökkentése érdekében, vagy akár olyan projektekkel, amelyekben a CSR programok kerültek fókuszba…
A felhívással kapcsolatos részletes leírást itt találja: https://trademagazin.hu/hu/rendezvenyek/a-trade-magazin-2023-ban-is-versenyt-hirdet-egy-fenntarthatobb-jovoert/
Pályázat benyújtásának határideje: 2023. június 10.
Pályázati adatlapért kattintson: https://trademagazin.hu/hu/rendezvenyek/fenntarthatosag-szimboluma-2023-palyazati-adatlap-2/
ÚJDONSÁG az idei versenyben az MMSZ Zöld Tagozatának zöld-kommunikációs különdíja! A MMSZ Zöld Tagozatának zöld-kommunikációs különdíját a Fenntarthatóság Szimbóluma 2023 sikeres pályázatai közül az a pályázat kapja, amelyet a kiírásban megadott kommunikációs szempontok alapján a Tagozat tagjait képviselő szakmai Zsűri a legjobbnak értékelt.
Pályázat tárgyának bevezetése, megjelenése: 2021. október 1. – 2022. december 31.
Pályázat benyújtási határideje: 2023. június 10.
Nevezési díj: 1. pályázat 99 000 Ft + ÁFA / 2. és további pályázat 89 000 Ft + ÁFA
Kapcsolódó cikkeink
Nem lazulhat a fegyelem az afrikai sertéspestis elleni védekezésben
Eredményesen védekezett hazánk az afrikai sertéspestis ellen: a betegség megjelenése…
Tovább olvasom >Zéró kibocsátásban gondolkozik a Lidl 2050-re
A Lidl új, ambiciózus klímacélok mentén elkötelezte magát amellett, hogy…
Tovább olvasom >Több, mint jótékonyság – Milyen a jó CSR?
A CSR nem új fogalom – gyökerei az ipari forradalomig…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >