Fenntarthatóság szimbóluma 2023

Dátum: 2023. 06. 10. 23:45

A Trade magazin újra versenyt hirdet – egy fenntarthatóbb jövőért!

Vajon mely termékek, szolgáltatások vagy vállalatok lehetnek 2023-ban a fenntarthatóság szimbólumai és kik lehetnek a fenntarthatóság nagykövetei?

Újdonság 2023-ban!
A CSR-kategóriában önállóan pályázhatnak az ilyen típusú fenntarthatósági programok és kerülnek önálló értékelésre!
Valamint átadásra kerül a MMSZ Zöld Tagozatának zöld-kommunikációs különdíja!

Pályázat benyújtási határideje: 2023. június 10.

Szálljon versenybe Ön is:

  • saját nevében, vagy kollégáját, ismerősét ajánlva, amennyiben másokhoz képest kiemelkedő tevékenységet hajtott végre a környezetterhelés csökkentése érdekében;
  • ha olyan terméke, szolgáltatása, márkája van, amely részben vagy egészben dokumentáltan fenntartható, környezetkímélő;
  • amennyiben az a vállalat, ahol Ön dolgozik, vállalásai során működésében vagy a gyártási folyamatában, az alkalmazott technológiában, különböző fejlesztések alkalmazásával kisebb karbonlábnyomot hagy, vagyis kevésbé terheli a környezetet,
  • Olyan projektek esetében, amelyekben a CSR programok kerültek fókuszba, lehetőséget biztosítunk 2023-ban külön kategóriában is indulni a versenyen

hogy elnyerhesse a „Fenntarthatóság szimbóluma 2023 fenntarthatóság nagykövete, termék-, szolgáltatás, vállalat vagy CSR kategória díjas címet, a logó használatának jogát és a Trade magazin kommunikációs támogatását.

Pályázati kategóriák: személy; termék; szolgáltatás; vállalat; CSR

Pályázat tárgyának bevezetése, megjelenése: 2021. október 1. – 2022. december 31.

Pályázat benyújtási határideje: 2023. június 10.

Nevezési díj: 1.pályázat 99 000 Ft + áfa / 2. és további pályázat 89 000 Ft + áfa

ÚJDONSÁG AZ IDEI VERSENYBEN A MMSZ Zöld Tagozatának zöld-kommunikációs különdíja

A MMSZ Zöld Tagozatának zöld-kommunikációs különdíja a Fenntarthatóság Szimbóluma 2023 sikeres pályázatai közül annak ítélhető oda, amelyet a pályázatok közül az alábbi szempontok alapján a legjobbnak ítélte a Tagozat tagjait képviselő szakmai Zsűri:

  • Mennyire illeszkedik a projekthez kapcsolódó kommunikáció a márka ESG / zöld üzeneteihez
  • Mennyire illeszkedik a márka általános, globális kommunikációjához
  • Kampány összetettsége, integráltsága
  • Milyen szinten jelenik meg a stratégiai gondolkodásmód (pl. célcsoport meghatározás, kutatták-e a témát előzetesen, …)
  • Tartalmaz-e a kampány kreatív, out of the box ötletet, ami lehet akár pl. kreatív csatornaválasztás is
  • Számszerűsíthető eredmények milyenek, milyen volt a kampány hatásfoka (marketingkommunikációs mérőszámok: elérés, honlaplátogatottság, médiamegjelenés, SM interakciók száma, …)
  • Edukációs tartalom mennyire hangsúlyos a kampányban, vagy inkább kizárólag a márkáról szól

Amennyiben szeretne indulni a fenti különdíjért, úgy adja meg a fenti szempontoknak megfelelő információkat a projekthez kapcsolódó zöld-kommunikációs kampányt illetően!

Díjátadó: Business Days 2023 konferencián 2023. szeptember 27.

Pályázati adatlap

További információkért írjon nekünk e-mailt: marketing@trademagazin.hu

Fenntarthatóság szimbóluma 2023 pályázat SZABÁLYZATA

Fenntarthatóság szimbóluma 2023 pályázat ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓJA

Zsűrizési útmutató

A legutóbbi verseny részletei